ה"גארדיאן" פותח מחלקה לתוכן שיווקי בארה"ב

העיתון הבריטי מנסה כבר תקופה ארוכה להיכנס לשוק הדיגיטל בצפון אמריקה

לוגו עיתון הגרדיאן / צלם: יחצ
לוגו עיתון הגרדיאן / צלם: יחצ

תאגיד המדיה הבריטי ה"גארדיאן" פותח מחלקה שתעסוק בתוכן שיווקי ובקשרי מפרסמים בארה"ב.

העיתון מנסה כבר תקופה ארוכה להיכנס לשוק הדיגיטל בצפון אמריקה, והוא מינה כעת בכירה בתחום השיווק, רייצ'ל ישראל, לעמוד בראש המחלקה בארה"ב. ישראל שימשה בעבר כאחראית האסטרטגיה בחברת Mindshare.

מחלקה דומה הוקמה בשנה שעברה בבבריטניה, והיא כוללת כעת 140 עובדים. המחלקה מתמקדת לא רק בתוכן שיווקי אלא גם ביצירת שיתופי-פעולה שונים עם מפרסמים.

בארה"ב גויסו למחלקה 15 עובדים, אך היא צפויה לגדול בהמשך. בין היתר תנסה המחלקה החדשה ליצור קשרי עבודה עם מפרסמים בארה"ב ולהציע שיתופי-פעולה עם הפלטפורמות השונות של העיתון.

ה"גארדיאן" השיק את הגרסה הדיגיטלית שלו בארה"ב כבר בשנת 2011, והוא זוכה להצלחה לא מבוטלת. בדצמבר האחרון גלשו באתר 25.3 מיליון איש.

צרו איתנו קשר *5988