BUY2 מוכרת 10% לחברת שילוחים בינלאומית ב-5 מיליון שקל

על-פי הערכות, העסקה עשויה להוביל את BUY2 להיכנס גם לשווקים בינלאומיים באמצעות הפלטפורמה של השותפה החדשה וכן לשפר את תשתיות הלוגיסטיקה והמשלוחים של החברה בישראל

אביב רפואה / צילום: ליאת מנדל
אביב רפואה / צילום: ליאת מנדל

חברת BUY2 Networks, המפעילה את אתר הסחר המקוון BUY2, הודיעה היום (ד') על הכנסת שותף לחברה. על-פי ההודעה לבורסה, חברת שילוחים בינלאומית רכשה 10% מהחברה תמורת 5 מיליון שקל ואפשרות להשקיע 5 מיליון שקל נוספים בהמשך הדרך.

העסקה נעשתה במניות חסומות, דבר המצביע על כניסה לטווח הארוך של חברת השילוחים הבינלאומית, שהעדיפה לשמור על דיסקרטיות בשלב זה.

על-פי הערכות, העסקה עשויה להוביל את BUY2 להיכנס גם לשווקים בינלאומיים באמצעות הפלטפורמה של השותפה החדשה וכן לשפר את תשתיות הלוגיסטיקה והמשלוחים של החברה בישראל. כך, מדובר למעשה במשקיע אסטרטגי ולא רק פיננסי.

העסקה מגיעה כ-9 חודשים לאחר ש-BUY2 Networks, או בשמה הקודם נטקס, רכשה את אחזקות זכיינית ערוץ 2 קשת בפעילות החברה-הבת BUY2 ב-6 מיליון שקל בכדי להחזיק את מלוא האחזקות באתר הסחר המקוון הפופולרי. זאת, כחלק מהיציאה של קשת מעולם המסחר המקוון. במקביל, הודיעה אז נטקס כי היא מכרה את את הפעילות של שני עמודי הבית שברשותה - netex.co.il ו-kafe.co.il - תמורת 5.7 מיליון שקל. הרוכשת היא חברת סטארט מדיה, המפעילה בין היתר את אתר start.co.il.

לדברי אביב רפואה, מנכ"ל החברה, "אנחנו מאוד שמחים ומברכים על כניסה לחברה בינלאומית לאחזקות בחברה. אנחנו בטוחים שזה יאפשר לנו להתקדם משמעותית גם בפעילות שלנו בישראל וגם בפיתוח עסקים נוספים".