שינויים במערכי הפרסום של ATRADE והלמן אלדובי

תקציב הפרסום של חברת המסחר ATRADE עובר לשטרית מדיה גרופ ■ תקציב בית ההשקעות הלמן אלדובי עובר לשמעוני-פינקלשטיין-ברקי

שינויים במערכי הפרסום של חברות בשוק ההון: ל"גלובס" נודע כי תקציב הפרסום של חברת המסחר ATRADE מקבוצת AVA הבינלאומית עובר למשרד הפרסום שטרית מדיה גרופ.

ATRADE היא חברה למסחר עצמאי בשוק ההון, המספקת מגוון רחב של כלים למסחר ישיר במדדים, סחורות, מט"ח, מניות ומכשירי השקעה.

מנתוני יפעת פרסום עולה כי היקף הפרסום של החברה ב-2014 עמד על כ-10 מיליון שקל במחירי מחירון, שהם כ-3 מיליון שקל במחירים ריאליים.

בשל החלק הנכבד שיש לפרסום הדיגיטלי בתמהיל הפרסום של החברה, טיפלה בתקציב עד עתה חברת האינטראקטיב DSAY. הפרסום כלל הרבה שילוט חוצות - בעיקר תדמיתי או פרסום שמזמין את הציבור לפגוש מומחי שוק הון על הבר - מפגש בברים באווירה קלילה עם טובי המומחים משוק ההון.

הרעיון הכללי מאחורי הפרסום זה שהשקעות הם לא רק לעשירים, אלא עבור כל מי שרוצה ושניתן להשקיע בסכומים נמוכים מהמקובל בבתי השקעות רגילים. את הפעילות האינטרנטית גיבה גם שילוט חוצות רחב-היקף.

לדברי גיא וינברגר, שותף בשטרית מדיה גרופ, "הצטרפותה של חברה חזקה ומצליחה למשרדנו מהווה הישג אסטרטגי חשוב עבורנו. אני בטוח שביחד עם הנהלת החברה נשיג פריצת דרך ומוביליות בתחום שוק ההון".

הלמן אלדובי ערכו מכרז

עוד שינוי בגזרת התקציבים בשוק ההון הוא בבית ההשקעות הלמן אלדובי, שהתנהל עד עתה ללא משרד פרסום. לאחר מכרז שכלל מספר משרדי פרסום, נבחר לטפל בתקציב משרד שמעוני-פינקלשטיין-ברקי FCB.

בית ההשקעות הלמן אלדובי הוקם בשנת 1995, והוא אחד מבתי ההשקעות הוותיקים בשוק ההון. כיום הוא מנהל נכסים בהיקף של כ-14 מיליארד שקל עבור כ-300 אלף עמיתים.

בשנים האחרונות התנהלה החברה ללא ליווי של משרד פרסום, ועיקר המשאבים השיווקיים הופנו לעבודה ישירה מול קהלי היעד.

לדברי איציק קבסה, סמנכ"ל השיווק בהלמן אלדובי, "בית ההשקעות נמצא בתקופת צמיחה ומומנטום חיוביים, הבאים לידי ביטוי בתוצאות שהשגנו עבור לקוחותינו. השותפות עם שמעוני-פינקלשטיין-ברקי תסייע רבות להמשך צמיחתו של בית ההשקעות".