עקב הפרסום ב"גלובס": פלאפון תיקנה את "מבצע" הנוט 4

אתמול פורסם ב"גלובס" כי פלאפון מציעה עם הגלקסי נוטי 4 עט סטיילוס "מתנה" - בעוד שהוא ממילא מגיע בערכת המכשיר ■ היום פלאפון הסירה זאת ■ מחיר ה"מבצע" עדיין מגלם עליית מחיר של 145 שקל

יום אחרי הדיווח ב"גלובס" על הפרסום "הבעייתי" של פלאפון במודעה פרסומית למבצעי הסמארטפונים, החברה משנה את נוסח המודעה. פלאפון יצאה בקמפיין שיווקי תחת הכותרת "מבצעים משתלמים במיוחד", בו היא הציעה את הפאבלט (הכלאה של סמארטפון וטאבלט) סמסונג גלקסי Note 4.

על גבי הפרסומת היא הודיעה, בפונט ורוד ומודגש, כי המכשיר מגיע עם סטיילוס "מתנה", בעוד שהנוט 4 מגיע בערכה הבסיסית שלו עם עט, ואין דרך לקנות אותו ללא העט, כי מדובר בחלק אינטגרלי מהמוצר החשוב להפעלתו.

המודעה מאתמול:

היום פלאפון יצאה במודעה חדשה, מתוקנת, בה היא תיקנה את הנוסח והסירה את המילה "מתנה" בקשר לעט הסטיילוס.

תגובת פלאפון אתמול (ד') לפרסום הידיעה הייתה: "לנושא העט, היא הוצגה כאביזר כשאר תכולת הערכה". לפניית "גלובס" היום, בפלאפון לא רצו להגיב.

אתמול דיווחנו ב"גלובס" גם כי המחיר שפלאפון מבקשת על הנוט 4 מגלם עליית מחיר של כ-145 שקל לעומת מחיר ההשקה - 3,915 שקל בפרסום, לעומת 3,770 שקל בהשקה באוקטובר האחרון. במודעה המתוקנת פלאפון לא שינתה את המחיר, והיא מוסרת כי המחיר עלה בהתאם לעליית שער הדולר.

המודעה המתוקנת: