מיקרוסופט רכשה ב-100 מ' ד' אפליקציה של יוצאי פורסקוור

Sunrise היא אפליקציית יומן שמנהלת את התזכורות והפגישות עבורי משתמשי סמארטפונים

חברת מיקרוסופט ממשיכה לשפוך כסף על אפליקציות: חודשיים אחרי ששילמה 200 מיליון דולר כדי לרכוש אפליקציית מייל בשם Acompli, החברה שוב מכניסה את היד לכיס ורוכשת ב-100 מיליון דולר את Sunrise, אפליקציית יומן שמנהלת את התזכורות והפגישות עבורי משתמשי סמארטפונים.

חברת Sunrise הוקמה ב-2012 בניו יורק וגייסה 8.2 מיליון דולר עד כה. שני מייסדי החברה, ג'רמי לה ואן ופייר ואלדה, הם יוצאי חברת פורסקוור, שם שימשו כמעצבי חוויית משתמש. האפליקציה שבנו השניים מציגה ממשק ידידותי, מעוצב ונוח לניהול יומן הפגישות עבור משתמשי אנדרואיד, iOS, ווינדוס ומק.

השירות מאפשר להתממשק עם חשבונות גוגל, מיקרוסופט Exchange ו-iCloud לתוך השירות, ולראות את היומנים בתוך האפליקציה או בדפדפן. השירות יכול להתממשק עם אפליקציות חיצוניות נוספות דוגמת פייסבוק, פורסקוור, טוויטר, לינקדאין, Evernote או Eventbrite ולהביא אירועים ותזכורות משם אל מקום אחד ויחיד.

הודעה רשמית מטעם מיקרוסופט או Sunrise עדיין לא פורסמה, וכך גם לא התוכניות העתידיות והשאלה אם האפליקציה הפופולרית תמשיך להתנהל באופן עצמאי. אך אם להסתמך על הניסיון של Acompli, שם שילמה מיקרוסופט סכום כפול, ייתכן שבקרוב נראה את Sunrise שוקעת ומוטמעת בתוך אפליקציית המייל והיומן של מיקרוסופט - Outlook.

זה גם המקום שבו מצאה את עצמה Acompli, שהעיצוב, החווייה והשימושיות שלה היו חלק מהגרסה האחרונה של אפליקציית Outlook שמיקרוסופט שחררה למכשירי אנדרואיד ואייפון.

combine images / צילום מסך
 combine images / צילום מסך