גם מפקד תחנת ב"ש, נצ"מ משה איבגי, חשוד בעבירות מין

המבוכה במשטרה נמשכת: נצ"מ איבגי, מפקד תחנת באר-שבע, הוא קצין המשטרה מהדרום החשוד בביצוע עבירות מין ב-3 שוטרות, אחת מהן בהיריון ■ פרקליטה של המתלוננת: "הפרסום יעודד נשים נוספות להתלונן"

נצ"מ משה איבגי, מפקד תחנת המשטרה של באר-שבע, הוא הקצין מהדרום החשוד בעבירות מין. ביום שלישי נחקר איבגי לגבי החשדות לפיהם הטריד מינית לפחות 3 שוטרות, ביניהן שוטרת שהייתה בהיריון.

פרקליטה של השוטרת הראשונה שהתלוננה, עו"ד גיא אופיר, מסר כי הוא "מקווה שכעת, לאחר שפורסם שמו של איבגי, אם יש שוטרות נוספות שנפגעו על-ידו, שיאזרו אומץ ויבואו אף הן להתלונן במח"ש".

לאחר החקירה הגיעה לידי חדשות 2 Online הקלטת שיחה ובה עדות של השוטרת ההרה אודות האמירות הפוגעניות מצד הקצין הבכיר. השיחה נערכה בין השוטרת לבין שוטר אחר שהיה יחד עמה בישיבה שבה לכאורה הוטרדה על-ידי איבגי.

עו"ד אופיר ועו"ד עופר רוזנבלום, המייצג מתלוננת נוספת, אמרו כי "ניצב המשנה לא בחל להטריד מינית את מרשתנו אפילו מול שוטרים נוספים, באדישות מוחלטת להשפלה הנוספת, שמקורה בעצם ביזויה בפומבי, כאובייקט מיני שאמור לספק את צרכיו המיניים".

הפרקליטים קראו לשוטרות נוספות שנתקלו בהטרדות מיניות לפנות למח"ש או לגורם מקצועי אחר, ולא לשתוק: "אדם בעל מרות המטריד מינית, מניסיוננו, אינו מטריד רק אחת, אלא ימשיך לעשות כן, עד אשר המערכת תטפל בהתנהגותו".

איבגי הורחק מתחנת המשטרה ל-14 יום. הוא שוחרר בתנאים מגבילים לאחר שנחקר במח"ש, ונאסר עליו ליצור קשר עם שוטרים ושוטרות.