פעיל V15 ניסה למשוך את דידי הררי בלשון - והורד מהשידור

פעיל של ארגון V15 התפרץ היום לשידור התוכנית "דידי לוקאלי" של דידי הררי ברדיו ללא הפסקה וניסה להתעמת איתו על כך שקיריין את סרטון הליכוד נגד הארגון ■ הררי: "אסור לי לדבר על פוליטיקה בתוכנית"

דידי הררי / צלם: יובל חי
דידי הררי / צלם: יובל חי

פעיל של ארגון V15 התפרץ היום (ה') לשידור התוכנית "דידי לוקאלי" של דידי הררי ברדיו ללא הפסקה 103FM וניסה להתעמת איתו על כך שקיריין את סרטון הליכוד נגד הארגון, אשר הוצג במסיבת העיתונאים מוקדם יותר השבוע.

הררי סירב לשתף פעולה עם המהלך והוריד את הפעיל, שהזדהה בשם "עמוס מרחובות", מהשידור.

אותו פעיל התחזה למאזין שהתקשר להשתתף בחידון שערך הררי בתוכניתו. מטרת השעשועון הייתה לרמוז על סוג מסוים של מסיבה, על-פי ציון שם של שלושה ממשתתפיה. המאזין אמור לנקוב בשמות, ועל הררי וצוות תוכניתו לזהות את סוג המסיבה.

"עמוס" ציין את שמם של ערן זהבי ושרה נתניהו כמשתתפים במסיבה ובה "בריכת בקבוקים ממוחזרים" במקום בריכת כדורים. לאחר שהררי זיהה את המכנה המשותף בין זהבי (שהשתתף בתשדיר למחזור) ובין רעייתו של ראש הממשלה, אמר הפעיל כי הוא מעוניין לשאול את הררי מדוע קיריין את הסרטון.

"אני רוצה לדעת איך השוואת את הארגון הזה לחמאס", שאל, מבלי להזדהות כפעיל הארגון. הררי אמר: "אסור לי לדבר פוליטיקה", וכשנענה כי דיבר על פוליטיקה באותו סרטון, ענה: "בסרטון, לא בתוכנית".

כשהפעיל המשיך והקשה, החלו הררי וצוותו לשיר בשידור עד שהוא הורד מהקו. אז אמר הררי: "מצטער, עמוס, שהורדנו אותך, לא מדברים פוליטיקה בשידור", ואף חילק לו פרסים.