פרויקט "עפים" של הפיס מציג: 3 מופעי מחול חדשים לילדים

3 מופעים חדשים לילדים שנוצרו ע"י כוריאוגרפים צעירים יעלו במסגרת פרויקט "עפים" של מפעל הפיס ■ מופעי הבכורה יעלו בת"א, באשדוד ובגעתון, במחיר מסובסד של 15 שקל לכרטיס

מסתרי מזג-האוויר, חלקיקים פיזיקליים במחול אינסופי ועולם האסוציאציות הלשוניות של המחברת נורית זרחי, עומדים בבסיסם של 3 מופעים חדשים לילדים. המופעים, שיעלו בבכורה החל מיום חמישי השבוע, נוצרו על-ידי כוריאוגרפים עצמאיים צעירים, במסגרת פרויקט "עפים" של מפעל הפיס.

זוהי הפעם השנייה שמפעל הפיס מקדיש הקצבה מיוחדת לתמיכה ביצירה המיועדת לקרב ילדים ובני-נוער למחול אמנותי ולהעשיר את רפרטואר המחול הישראלי המקורי לילדים. בסיבוב הקודם נכלל בין היתר "דגי זהב" של ענבל פינטו ואבשלום פולק. כל יוצר בפרויקט זכה בתקציב הפקה של 100 אלף שקל.

מופעי הבכורה יעלו בתל-אביב, באשדוד ובגעתון, במחיר מסובסד של 15 שקל לכרטיס.

גיא גוטמן יצר את "נון טרופו או בית-הספר למזג-אוויר" בו הוא מזמין את הקהל לשבת בלב הסערה, בשלג וברוח, וללמוד מהסופה וממזג-האוויר המשתנה, כיצד לחיות בין קטבים של היפוכים והמצאות. המופע מיועד לגילאי 6-12, והוא יפתח את הסדרה ביום חמישי השבוע (12.2) בשעה 17:30 במרכז סוזן דלל בתל-אביב.

את "כתם, כתר, קטשופ - אהבה" יצרה מאיה לוי בעקבות שירים וסיפורים של נורית זרחי. לוי מתרגמת את הטקסטים לעבודה בימתית המשלבת מחול ואקרובטיקה, דמיון והומור. המופע מיועד לגילאי 4-8.

שרונה פלורסהיים מפתיעה את הקהל במופע העוסק בחוקי הפיזיקה, ב"סוד האינסוף של נעה", אף הוא לגיל הצעיר 6-10.

■ כל הפרטים באתר: culture.pais.co.il