תנו לו צ'אנס

סדרות שנולדו מתוך סדרות אחרות הן כמעט תמיד מתכון בטוח לכישלון

משורה ישחרר רק העו"ד

"סמוך על סול", יום ג' 22:00, ערוץ yes oh, ערוץ הוט 4

אחרי שיישרו את שורותיהם לימין ופרשו מהסדרה המצליחה שהגיעה אל סיומה, התפנו יוצרי "שובר שורות" לסדרת "ספין-אוף" שגיבורה הוא עורך הדין סול גודמן (בוב אודנקירק), ושבניגוד לסדרות מסוגה לא מתרחשת אחרי שהעלילה של "שובר שורות" מסתיימת, אלא להיפך: ממוקמת לפניה על רצף הזמן, כשלמורים לכימיה עדיין לא התחשק לייצר קריסטל מת' כהשלמת הכנסה.

סדרות שנולדו מתוך סדרות אחרות הן כמעט תמיד מתכון בטוח לכישלון: ג'רי, ג'ורג' וקריימר, למשל, עוד לא התאוששו מסיום "סיינפלד", אפילו לאיליין (ג'וליה לואיס דרייפוס) זה לקח לא מעט שנים וכמה נסיונות לא מוצלחים. גם חלק גדול מכוכבי "חברים" לא הצליחו לחזור למסלול ההמראה.

אז למה שזה יקרה דווקא לעורך הדין סול? אולי כי מאחוריו עומדת חבורת התסריטאים הטובה ביותר בטלוויזיה היום. תנו לו צ'אנס.

* ציון: 9

עדיין חשודה

"חשודה", יום ג' 22:00, ערוץ 10

אפרופו צ'אנסים לסדרות חדשות, "חשודה" תצטרך להתאמץ הערב כדי להביא אותי אל הפרק השלישי. הפרק הראשון נפתח טוב, אבל אחר כך קצת איבד מאמינותו, לא בגלל תסריט מופרך אלא בגלל התקדמות העלילה בין שני צירים באופן שעדיין לא ברור למה הוא משמש (כלומר, מעבר לעצם הגימיק).

גם דפנה צור, עורכת הדין הירושלמית והשאפתנית שנחשדת ברצח בעלה, עדיין לא שכנעה אותי להתלוות אליה עד תום ההליכים, למרות שמלי לוי היא יופי של שחקנית בעיניי.

מה עושים? צופים גם בפרק שישודר הערב לפני שמקבלים החלטה על המשך יחסינו.

* ציון: 7

זאב בעור של קבס

"הזאב מוול סטריט", יום ג' 22:00, ערוץ yes1

ולמי שעוד לא ראה, הנה עוד הזדמנות לצפות בסרטו של מרטין סקורסזה בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו כאיש שחי בלי חשבון, בדרך-כלל על חשבון הפראיירים שהשקיעו בו.

מדהים לגלות שלפעמים לא צריך מוח יוצא דופן כדי להצליח, אלא בעיקר רצון וטיימינג טוב, מגובים בתאוות-בצע.

זה סרט עשיר ויזאולית ומהנה: למרות שרגעי השפל שלו מעוררים קבס, יש בו משהו מהפנט.

* ציון: 9