המפרסמים בארה"ב ישלמו 2 מיליון דולר על פרסומת באוסקר

קוקה-קולה תהיה נותנת החסות המרכזית לטקס שייערך ב-22 בפברואר

פסל האוסקר / צלם: רויטרס
פסל האוסקר / צלם: רויטרס

שנה אחרי שפפסי לקחה חסות מרכזית על טקס האוסקר, מחליפה אותה בתפקיד היריבה הנצחית קוקה-קולה. ענקית המשקאות קנתה מספר ספוטים באירוע שייערך ב-22 בפברואר, ביניהם עבור המשקה הקלאסי ועבור דיאט קולה. טקס האוסקר ישודר ברשת ABC.

בשנה שעברה העדיפה קוקה-קולה לא לפרסם באירוע, אך היא בכל זאת קיבלה במה לאחר שמגשי פיצה שצולמו באירוע נשאו את הלוגו של החברה. בהמשך התברר כי הפיצות הוזמנו ממסעדה מקומית שנמצאת בבעלות קוקה-קולה.

דובר מטעם פפסי אמר כי ההחלטה לא לפרסם לא התקבלה בגלל המעורבות של קוקה-קולה, אלא בשל האסטרטגיה להתמקד יותר במוזיקה מאשר בקולנוע. החברה פרסמה בטקס הגראמי האחרון וגם לקחה חסות על מופע המחצית בסופרבול.

מפרסמים בולטים נוספים באירוע יהיו J.C. Penney, ג'נרל מוטורוס ויונדאי. גם סמסונג תמשיך לפרסם, והיא מקווה לשחזר את ההצלחה של השנה שעברה, אחרי שהסלפי המפורסם של אלן דג'נרס בוצע באמצעות סמסונג גלאקסי נוט 3.

השנה ינחה את הטקס השחקן ניל פטריק האריס, שכיכב בסדרה "איך פגשתי את אמא". ברשת השידור מקווים כי הוא יצליח להמשיך את המגמה של השנה שעברה. הטקס של 2014 נחשב לאחד הבולטים של השנים האחרונות והצליח לעורר שוב את העניין אחרי מספר שנים שבו נקשרה לו תדמית מיושנת.

בשנה שעברה צפו באוסקר 43 מיליון צופים - עלייה של 8% לעומת נתוני 2013. לשם השוואה, בטקס הגראמי האחרון צפו 24.8 מיליון צופים - ירידה של 13% לעומת השנה שעברה.