רונאלדו מצטרף לאפליקציית המקלדת הישראלית KIBO

חברת פולאריס, אשר מייצגת את הכדורגלן, תחזיק ב-2% מחברת KIBO הפרטית אשר תשיק "מקלדת רונאלדו" לסמארטפון

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד / צלם: רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד / צלם: רויטרס

הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו ישתף פעולה עם החברות הישראליות אפליי ו-וויטסמוק בפיתוח של מקלדת חכמה. חברת פולאריס, אשר מייצגת את רונאלדו, תחזיק ב-2% מחברת KIBO הפרטית אשר תשיק "מקלדת רונאלדו" לסמארטפון. במיזם שותף גם סוכן השחקנים פיני זהבי.

אורון צל, מנכ"ל אפליי, מסר כי "החיבור בין קיבו לבין רונאלדו משמעותי עבורנו. רונאלדו הוא המותג המוביל בעולם הרשתות החברתיות, עם למעלה מ-150 מיליון עוקבים בפייסבוק, בטוויטר ובאינסטגרם. רשתות חברתיות הן היום הערוץ המרכזי להפצת אפליקציות, כך שמדובר בהזדמנות גדולה ובפוטנציאל משמעותי מאוד במונחים של יכולות שיווק, שהחל מהיום עומדים לרשותנו. שיתוף הפעולה עם רונאלדו התאפשר הודות להצלחה המהירה של אפליקציות המקלדת הממותגות של צ'לסי, מנצ'סטר סיטי ואחרות שהצגנו לשוק בנובמבר האחרון, אפליקציות אשר בזמן קצר יצרו ערך רב עבור מועדוני הכדורגל והפכו לכלי תקשורת מהיר וזמין עם האוהדים".

איתי מרוז, מנכ"ל וויטסמוק, מסר כי "אני מאמין שהאפליקציות של רונאלדו, בנוסף לזו של מועדון הכדורגל ברצלונה אשר חבר אלינו אף הוא בחודש האחרון, יקדמו מאוד את החברה. הטכנולוגיה המתקדמת של המקלדת המשולבת עם תוכן רלוונטי המוגש בזמן אמת, מעניקה ערך רב למשתמשים, ולשמחתנו הדבר משתקף בדירוגי שביעות הרצון הגבוהים להן זוכות המקלדות השונות בגוגל פליי".