הכסף נמצא במזרח: ליברפול פתחה חמש חנויות אונליין באסיה

אחרי הצלחה עם החנות שנחנכה בסין ב-2012, המועדון האנגלי השיק חנויות גם בהונג קונג, יפן, דרום קוריאה, וייטנאם ותאילנד ■ ליברפול מדורגת במקום הרביעי בפרמיירליג מבחינת הכנסות מהסכמים מסחריות

אוהד ליברפול / צילום: רויטרס
אוהד ליברפול / צילום: רויטרס

ליברפול ממשיכה במאמציה להתרחב לשווקים ברחבי העולם, עם דגש על השוק האסייתי: המועדון הודיע על פתיחתן של חמש חנויות אונליין רשמיות למכירת מוצרים רשמיים.

החנויות שנפתחו הן בהונג קונג, יפן, דרום קוריאה, וייטנאם ותאילנד, והן מצטרפות לחנות אונליין שכבר פועלת מזה תקופה בסין.

לפי insideworldfootball.com, מאז פתח המועדון האנגלי את החנות בסין ב-2012, הוא הגדיל את המכירות בשוק המקומי ב-200%.

החנויות המקומיות החדשות מאפשרות שליחה של מוצרים רק במדינה בה הן פועלות.

ליברפול אמנם לא זכתה באליפות אנגליה כבר 25 שנה, אבל היא עדיין מותג מסחרי חזק מאוד - לפי דוח "ליגת הכסף" של פירמת Deloitte, המועדון ממרסיסייד הכניס בעונת 2013/14 סכום של 124.4 מיליון אירו מהסכמים מסחריים (מתוך הכנסה כוללת של 305.9 מיליון אירו) - מקום רביעי בפרמיירליג בקטגוריה זו, אחרי מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי. ב"הסכמים מסחריים" נכללת גם ההכנסה ממרצ'נדייז.