אכזבה לרשת ABC: רק 36.6 מיליון צופים בטקס האוסקר

מדובר בירידה של 15% לעומת הרייטינג של אוסקר 2014 ■ עפ"י הערכות, אחת הסיבות לעניין המועט יחסית בטקס היה היעדרם של סרטים שוברי-קופות

פטרשיה ארקט  והאוסקר/ צלם: רויטרס
פטרשיה ארקט והאוסקר/ צלם: רויטרס

רשת ABC, שהצליחה למכור פרסומות בשווי 2 מיליון דולר ל-30 שניות בטקס האוסקר, לא הצליחה לספק נתוני רייטינג גבוהים עבור אירוע השיא של ענף הקולנוע.

בטקס צפו 36.6 מיליון צופים - ירידה של 15% לעומת נתוני 2014. מתוך קהל הצופים, 37% היו בפלח הנחשק של גילאי 18-49.

עבור המפרסמים מדובר בבשורות רעות, שכן התשלום עבור הפרסום לא היה לפי נקודות רייטינג, אלא תשלום מראש עבור זמן האוויר.

על-פי הערכות, אחת הסיבות לעניין המועט יחסית בטקס היה היעדרם של סרטים שוברי-קופות או כאלה שעוררו עניין מיוחד. כך למשל, הסרט הזוכה "בירדמן" רשם הכנסה ממכירת כרטיסים של 37.7 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון - מספר נמוך עבור סרט זוכה.