צפו: כך ייראה שדה התעופה החדש בסין ב-11 מיליארד דולר

לאחרונה הסתיים שלב העיצוב הרעיוני של מבנה שדה התעופה החדש של בייג'ין, שצפוי להיות הגדול בעולם ■ השדה צפוי להיפתח לקהל הרחב בסוף 2018, כאשר עד 2025 הוא יוכל לאכלס 75 מיליון נוסעים בשנה

לאחרונה הסתיים שלב העיצוב הרעיוני של מבנה שדה התעופה החדש של בייג'ין בסין, שצפוי להיות הגדול בעולם ושיבנה בעלות של 11.2 מיליארד דולר. השדה צפוי להיפתח לקהל הרחב בסוף 2018, כאשר עד 2025 הוא יוכל לאכלס 75 מיליון נוסעים בשנה.

שדה התעופה תוכנן על ידי האדריכלית הבריטית זהא חדיד בשיתוף עם משרד המהנדסים ADP Ingenierie, ומבוסס על העיצוב שהגישו שני הגופים למכרז הבינלאומי להקמת שדה התעופה החדש של בייג'ין, שהתקיים ב-2011.

שדה התעופה הנוכחי של בירת סין חרג זה מכבר ממספר הנוסעים המקסימלי המותר העובר בו מדי שנה, כך שזה החדש מיועד לשרת את אוכלוסיית הנוסעים שמספרה גדל בקצב המהיר בעולם.

בשלב הראשון יאכלס הטרמינל החדש 45 מיליון נוסעים בשנה, והוא יהיה מודולרי ויותאם לצרכים המשתנים על בסיס יומי ועל בסיס ארוך טווח של הנוסעים ושל כלי התעופה המשתמשים בו.

במבנה בעל המראה העתידני ישולב מרכז תחבורה באמצעותו ניתן יהיה להגיע ישירות לתחנות המקומיות והארציות של הרכבות התחתיות והעיליות. רשת תחבורה מסועפת זו מיועדת להיות אלמנט מרכזי בהתפתחות העסקית והכלכלית המואצת המאפיינת האזור בעשור האחרון.