הפרסומות של בזק - הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין קסטרו, באמצעות ראובני-פרידן, נכנס למדד הזכורות והאהובות לאחר תקופה ארוכה שלא נכנסו אליו פרסומות מתחום האופנה

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת בפעם השלישית ברציפות הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן, כמזכירתו של סוכן הביטוח שוקה, כשהיא לומדת כיצד להפעיל מחשב. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.0%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של חברת התקשורת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי. בפרסומת נראה גידי גוב, הפרזנטור הקבוע של החברה, כשהוא מדבר עם הזמר פאר טסי ברחוב דרך השלום. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.9%.

קמפיין זה הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך שבוע הבדיקה (22-25 בפברואר), עם השקעה של כ-1.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). הקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של חברת הוט, עם השקעה נמוכה יותר שעמדה על כ-1.3 מיליון דולר.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע לטובה את הפרסומת לחברת האופנה קסטרו, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, אשר נכנסה למדד לאחר תקופה ארוכה שלא נכנסו אליו פרסומות מתחום האופנה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 500 (לעומת 513 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-38 מיליון דולר (לעומת כ-38.3 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

אהובות וזכורות
 אהובות וזכורות