דני לוי, אחיו של אנג'ל האינטרנט גיגי לוי, נכנס להשקעות בסטארט-אפים

משרד ייעוץ התקשורת "דני לוי תקשורת" מצטרף כשותף בסטארט-אפ ExitValley, שפיתח מערכת המאפשרת השקעה ורכישת מניות בסטארט-אפים צעירים

דני לוי יניב לייבוביץ / צילום: אינסטגרם - אירית שגב ומרינה גוטליב
דני לוי יניב לייבוביץ / צילום: אינסטגרם - אירית שגב ומרינה גוטליב

משרד יחסי הציבור וייעוץ התקשורת "דני לוי תקשורת" מצטרף כשותף לחברת הסטארט-אפ ExitValley (אקזיט וואלי) של קבוצת יזמים וביניהם ירון אדלר, עודד פדרבוש ויניב שריון. אקזיט וואלי פיתחה מערכת המאפשרת השקעה בסטארט-אפים צעירים ועסקים קטנים ולהיות בעל מניות במיזם, כמו גם את היכולת לגייס השקעה מההמונים מהצד של היזמים.

מדובר בהשקעה ראשונה בסטארט-אפים עבור משרד יחסי הציבור שמייצג כ-70 חברות מהגדולות במשק ושמתמחה בתחום הטכנולוגיה (קוקה-קולה ישראל, גט-טקסי).

הבעלים של משרד יחסי הציבור, דני לוי, הוא אחיו של גיגי לוי, אחד האנג'לים המובילים בתחום האינטרנט הישראלי. לוי ישקיע באקזיט וואלי לצד יניב לייבוביץ', אחד השותפים במשרד יחסי הציבור.

לדברי לייבוביץ', "אקזיט וואלי הוא מיזם עם פוטנציאל הצלחה משמעותי ויזמים רציניים. עד סוף שנת 2015 נשקיע בעוד 3 סטארט-אפים נוספים, באמצעות חממה קטנה שהקמנו במשרדי החברה".

ירון אדלר ייסד ושימש כמנכ"ל חברת אינקרדימייל, הוא אנג'ל מוביל, ובמהלך העשור האחרון הוא משקיע, משמש כדירקטור ומייעץ לחברות רבות בתחום. ליניב שריון יש למעלה מ-15 שנות ניסיון בתעשיית הפיננסים. בתפקידו הקודם הוא שימש כמנכ"ל קבוצת האופציות של בית ההשקעות תמיר פישמן. קודם לכן ייסד את חברת Benefit.Com, אותה ניהל והוביל למכירתה. עודד פדרבוש הוא משקיע ויועץ לסטארט-אפים רבים, שהקים בשיתוף עם אדלר את חברת we group אשר מלווה ומייעצת לסטארט-אפים.