טאואר זינקה במחזור חריג לאור עסקת ענק עם אינטל

טאואר כבר סיפקה מיליוני שבבים לאינטל, בטכנולוגיה מתקדמת עבור שוק הדמיית התלת-ממד, וכעת מתחיל שלב הייצור ההמוני ■ הרעיון המרכזי: תקשורת בין אנשים ומחשבים ללא צורך במגע ■ המנכ"ל אלוונגר: החיבור עם אינטל טבעי

עסקה משמעותית לטאואר: החברה מדווחת היום (ג') על התחלת ייצור המוני של חיישן תמונה אינפרא אדום הנמצא בשימוש על-ידי אינטל בטכנולוגיה מתקדמת עבור שוק הדמיית התלת-ממד.

על-פי הערכות בשוק, מדובר בעסקה בהיקפים של מאות מיליוני דולרים ב-4 השנים הקרובות. טאואר כבר סיפקה מיליוני שבבים לאינטל, וכעת מתחיל שלב הייצור ההמוני.

פתרון החישה בטכנולוגיית התלת-ממד מהווה את הכיוון העיקרי אליו פונה כעת אינטל והוא צפוי לשנות את הדרך בה אנשים מתקשרים עם מחשבים ללא צורך במגע. על-פי התחזיות, פתרונות שליטת חישת התלת-ממד צפויים להתרחב הרבה מעבר לשוק המחשבים - לכל היישומים הניידים. הטכנולוגיה של טאואר מאפשרת השגת פתרונות הדרושים לשוק זה, ולכן החברה צופה להיות שחקן מרכזי בו.

עוד מסבירה החברה כי אלה הם מוצרים בעלי שיעורי רווח גבוהים ביותר נוכח הייחודיות שלהם.

על-פי הדיווח, אינטל בחרה בפלטפורמת ה-CIS של טאואר בעיקר נוכח הביצועים של הפיקסלים הייחודיים אותם מציעה טאואר הנמצאים בסנסור החדש.

מנכ"ל טאואר, ראסל אלוונגר, ציין כי " להיות שותף של אינטל בייצור טכנולוגיה משנה מציאות, אשר תעשה מהפך באופן שאנחנו מתקשרים עם מכשירים".