סטארט-אפ ניהול האירועים HoneyBook גייס 22 מיליון דולר

בחברת הסטארט-אפ הישראלית-אמריקאית מציינים כי הגיוס הנוכחי, שמתווסף לסך כולל של 32 מיליון דולר, יאפשר להרחיב את המוצר שלה לכל הערים הגדולות בארה"ב ■ תעשיית האירועים מגלגלת 350 מיליארד דולר בארה"ב

חברת הסטארט-אפ הישראלית-אמריקאית HoneyBook, שפיתחה פלטפורמה לתכנון ולניהול אירועים, השלימה גיוס של 22 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות Norwest Ventures Partners. הקרן משקיעה בסטארט-אפים מארה"ב, הודו, ישראל וסין. בין היתר השקיעה בחברות כמו SolarEdge, ScaleIO, Sunday Sky, Pontis ו-Ravello.

הקרן מצטרפת לחלק מהמשקיעות הקיימות בחברה - קרן Alpeh של מייקל בלומברג ואדן שוחט וקרן Hillsven. בסבב הקודם לקח חלק גם אוון וויליאמס, מנכ"ל טוויטר לשעבר ואחד ממייסדי הרשת החברתית.

ב-HoneyBook מציינים כי הגיוס הנוכחי, שמתווסף לסך כולל של 32 מיליון דולר, יאפשר להרחיב את המוצר שלה לכל הערים הגדולות בארה"ב. תעשיית האירועים מגלגלת 350 מיליארד דולר בארה"ב.

חברת HoneyBook הוקמה ב-2013 על-ידי צוות של ארבעה יזמים - בני הזוג עוז ונעמה אלון, דרור שמעוני ושאדיה סיגלה. הרעיון להקמת החברה נולד על כמה כוסות קפה (ארבעה אספרסו, שני לאטה ושלושה קפוצ'ינו, אם לדייק לפי מייסדי החברה) בפאלו אלטו, כשהיזמים הבינו כי שוק החתונות מתנהל בצורה מיושנת בעידן האינטרנט עם טבלאות אקסל ודפים פיזיים.

כך יצרו הארבעה פלטפורמה לניהול ותכנון חתונות מול ספקים ונותני שירותים, שתפסה תאוצה ובהמשך הורחבה לאירועים נוספים כמו ימי הולדת ואחרים. הפלטפורמה פונה לספקים עצמם כמו צלמים, מאפרים, מעצבי הזמנות, חברות קייטרינג ועוד ומאפשרת להם לתקשר דרך הפלטפורמה עם הלקוחות שלהם וכן לנהל את נושא התשלום באופן מקוון ופשוט יותר מאשר לכתוב צ'קים.

"המטרה של ספקי ונותני שירותים הוא לייצר רגעים בלתי נשכחים עבור הלקוחות שלהם", אומר מנכ"ל HoneyBook, עוז אלון. "כשאירוע יוצא לדרך, כל אלמנט - מהמקום עצמו, דרך המוזיקה ועד הוויזואל - מתואמים יחד בהרמוניה כדי לייצר את החוויה המושלמת", הוא אומר. "הבעיה היא שהתהליכים והכלים שמיועדים לתכנן את האירועים האלה הם לרוב מנותקים זה מזה. ב-HoneyBook אנחנו מאמינים שתהליך התכנון צריך להיות שוטף כמו האירוע עצמו".

החברה מתכננת להרחיב את הפלטפורמה שלה מחוץ לסן פרנסיסקו ולהגיע לספקים בלוס אנג'לס ובניו יורק ותוך 12 חודשים להגיע לכל הערים הגדולות בארה"ב.