מולי ליטבק מציג: טינדר פוגש את 50 גוונים של אפור

הכירו את אפליקציית Whiplr: היכרויות סטייל Tinder לחובבי סאדו-מאזו, בדומה לסצנות שונות בספר ובסרט שהפך להצלחה

הסרט "50 גוונים של אפור" מוקרן בימים אלה בבתי הקולנוע בארץ ובעולם, לאחר ההצלחה המסחררת של הספר שעליו הוא מבוסס, אך נראה שחלק ממנו הופך גם למציאות במסגרת אפליקציה חדשה בשם Whiplr.

אין קשר ישיר בין "50 גוונים" לאפליקציה, אך הרעיון הוא אפליקציית היכרויות סטייל Tinder לחובבי סאדו-מאזו, בדומה לסצנות שונות בספר ובסרט.

האפליקציה מבוססת מיקום ומאפשרת, לאחר יצירת פרופיל משתמש והכנסת תחביבים מיניים נועזים, למצוא פרטנר אונליין או למפגש פנים מול פנים.

"האפליקציה מאפשרת לחבר אנשים שחולקים אהבה לדברים קינקיים דומים או שיש לשניכם פטיש לגביהם כמו ביגוד, אביזרים, קולות וכו'". השיחה באפליקציה מאפשרת צ'אט טקסטואלי, שליחת תמונות או שיחת וידיאו בין הצדדים.

מאחורי האפליקציה עומד לא אחר מאשר מולי ליטבק, שחלק מכירים אותו בתור מי שעומד מאחורי גלריה ליטבק המפוארת בתל-אביב, אך אחרים - כפי שחשפו מספר תחקירים בשנים האחרונות - יודעים לזהות כי מדובר ביזם אינטרנט בעולמות אתרי הסקס והפורנו. אם מחברים בין עיסוקיו השונים של ליטבק, בהחלט אפשר למצוא קו ישיר בין פועלו באתרי האינטרנט לבין האפליקציה החדשה, שזכתה לכיסוי נרחב בימים האחרונים, כולל - איך לא - באתר פלייבוי האמריקאי.