טאואר תציע האצת המרת אג"ח; הרווחיות צפויה להשתפר

החברה מודיעה על האצת המרת אג"ח (סדרה ו') בסך 40 מיליון דולר לשם הקטנת החוב ההמיר, הפחתה משמעותית בהוצאות המימון ובריבית, הגדלת הרווחיות וחיזוק המאזן וההון העצמי

טאואר מדווחת היום (ג') על מהלך לשיפור הרווחיות וחיזוק המאזן וההון העצמי. החברה מודיעה על האצת המרת אג"ח (סדרה ו') בסך 40 מיליון דולר לשם הקטנת החוב ההמיר, הפחתה משמעותית בהוצאות המימון ובריבית, הגדלת הרווחיות, חיזוק המאזן וההון העצמי ובכך שיפור של כל היחסים הפיננסיים של החברה.

אגרות החוב להמרה סדרה ו' נוצרו בשנים 2010 ו-2012, נושאות תשלומי קופון שנתיים של 7.8% ויחס המרה של כ-10 דולר למניה מאז 2012. תחת סדרה זו, נותרו כ-120 מיליון דולר שנושאים 4 תשלומי קופון חצי-שנתיים המיועדים לתשלום במהלך 2015-2016 אשר מסתכמים בכ-15 מיליון דולר, אלא באם בעלי האג"ח יבחרו להמיר טרם מועד הפירעון.

תנאי ההמרה של סדרת אגרות חוב זו אינם מאפשרים לטאואר לקנות בחזרה רכישה חוזרת של האג"ח או להחליט על פדיון מוקדם ו/או המרה מוקדמת. אולם, באמצעות הצעה מובנית לציבור, יכולה החברה לאפשר לכלל מחזיקי אגרות החוב בסדרה ו' לבחור אם ברצונם להאיץ את ההמרה למניות.

החברה תציע פרמיה להמרה של כ-1% לבעלי האג"ח על מנת לעודד את האצת ההמרה. לכל מחזיקי אג"ח סדרה ו' יהיו כשבועיים מעת הגשת דו"ח הצעת המדף על מנת להחליט באם הם מעוניינים להשתתף בהצעת החליפין.

כאמור, האצת ההמרה משפרת משמעותית את הרווח הנקי של החברה. בהינתן תרחיש של היענות מלאה, הרי שההמרה תביא לחסכון של 15 מיליון דולר של תשלום קופונים, ובנוסף חסכון של 10 מיליון דולר מדי רבעון של עלויות מימון.

נזכיר כי אל מול העלייה התלולה בחודשים האחרונים במניית החברה, קיימת אפשרות של כניסת המניה למדד המעו"ף בעדכון המדדים הבא. רק לאחרונה נכנסה המניה למדד ה-MSCI בארה"ב, עובדה שהגדילה דרמטית את הסחירות בה.