Web3 ו-DigTV יוצרות את גוף המדיה המוביל לילדים ולנוער

החברות מנהלות כיום את המדיה עבור אתרים מובילים בתחום כמו "מומו הפרה", "יויו", "טרולית" ועוד

קבוצת המדיה Web3 חתמה על הסכם אסטרטגי עם חברת DigTV, במסגרתו תמכור את המדיה הדיגיטלית באתרי הקבוצה הפונים לילדים, בהם "מומו הפרה", "יויו" ו"טרולית". ההסכם בין הצדדים מייצר את אחת מקבוצות המדיה הפרסומית הגדולות ביותר בישראל הפונות לקהלי הילדים.

עוד לפני ההסכם, מנהלת Web3 את המדיה עבור אתרים מובילים כמו FXP, שפונים גם הם בין היתר לילדים ובני-נוער.

לטענת החברה, בעקבות ההסכם חברת Web3 מנהלת מדיה עבור 3 מיליון גולשים ייחודיים מדי חודש.

אתרים כמו "מומו הפרה" ו"יויו", שכוללים בעיקר משחקים עבור ילדים, פונים לגילאי 9-13 ומגיעים ל-634 אלף גולשים ייחודיים מדי חודש. אתרים כמו "כיף פה" או "טרולית" ואחרים פונים לגילאי 5-8 ובסך-הכול מגיעים לכמות של 470 אלף גולשים ייחודיים מדי חודש, לטענת Web3 ו-DigTV.

בחברה מעריכים כי היקף הפרסום בכלל אתרי הילדים והנוער שבקבוצה מגלגל מיליוני שקלים בשנה.

לדברי מאיר מועלם, סמנכ"ל המכירות בחברת Web3, "שילוב של תוכן, טירגוט ויכולות הגשה יאפשר למפרסמים כיסוי מלא של קהל היעד, תוך שימוש בכלי פרסום מתקדמים ובתוכן שיווקי, ובכך למקסם את רמת ה-engagement של המפרסם בקרב קהל הילדים והנוער בישראל".

במאי אשתקד חתמה החברה על שיתוף-פעולה עם ענקית האינטרנט הסינית באידו, כדי למשוך מפרסמים ישראלים לפרסם במנוע החיפוש של החברה בסין.

עם משקיעי קבוצת Web3, שהוקמה ב-2006 ומעסיקה כ-100 עובדים, נמנים שחף בר-גפן, פז דרור, שי ברס, קובי ניזרי ותאגיד המדיה הדרום אפריקאי Village Media. עם לקוחות החברה נמנים קוקה-קולה, 888, יוניליוור ועוד.

שמעון בראון, מנהל השיווק בקבוצת DigTV, הוסיף כי "התוכן באתרים נוצר ע"י על ידי מיטב הכותבים ובשיתוף ילדים ונוער מבין הגולשים, כי אין כמו קהל היעד היודע ומכיר את התוכן מבפנים יותר טוב ממנו עצמו. והתוצאה כמובן תוכן אובייקטיבי, חי, בועט ורלוונטי תמיד לקהלי היעד שלו".

DigTV הוקמה על ידי בעלי האתרים העצמאיים במטרה לשמש כגוף הביצועי והמקצועי שירכז את מכלול עבודת התוכן, התמיכה הטכנית והעבודה עבור האתרים ומול משרדי הפרסום והחברות השונות בכל ההיבטים והכל במטרה לספק מענה אחיד, מהיר ומקצועי לאתרים וללקוחותיהם.