הפרסומות של 9 מיליון עם שני כהן האינדיאנית - הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: קבוצת הביטוח IDI השיקה השבוע שתי פרסומות לשני מותגים שלה, 9 מיליון וביטוח ישיר, ושתיהן נכנסו למדד בשבוע הראשון לשידורן

הפרסומת החדשה של חברת הביטוח 9 מיליון עומדת השבוע בראש דירוג הפרסומות הזכורות וכן בראש דירוג האהובות.

בפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, נראית הקומיקאית שני כהן, בדמותה כמזכירתו של סוכן הביטוח "שוקה", כשהיא מחופשת לאינדיאנית ומציעה ביטוח לשבט המקומי.

שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.9%. לעומת זאת, שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.5%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי קבוצת הביטוח IDI השיקה השבוע במקביל שתי פרסומות שונות לשני מותגים שבבעלותה: 9 מיליון וביטוח ישיר, ושתיהן נכנסו למדד כבר בשבוע הראשון לשידורן.

למקום השני בדירוג האהובות הגיעה הפרסומת של בזק, ובמקום השלישי הפרסומת של סלקום TV, שנבחרה השבוע לקמפיין החודש של איגוד הפרסום ואיגוד השיווק. למקום השני בדירוג הזכורות הגיעה הפרסומת של הוט מובייל.

אין שינוי בהיקף השקעה התקציבית השבועית

הקמפיין של חברת התקשורת הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה העומדת על כ-1.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). הקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של מפעל הפיס, עם סך השקעה דומה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך במעט ממספרן בשבוע שעבר ועומד על 466 (לעומת 509 בשבוע שעבר).

לעומת זאת, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים זהה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-38.2 מיליון דולר.

אהובות
 אהובות