אבי ארמוזה חתם על שיתוף-פעולה עם ראיין סיקרסט

הצדדים, יחד עם הערוץ הצרפתי TF1, ישווקו פורמט חדש לפריים-טיים תחת השם "בבושקה"

ראיין סיקרסט/ צילום: רויטרס
ראיין סיקרסט/ צילום: רויטרס

חברת ההפקה של איש הטלוויזיה האמריקאי ראיין סיקרסט (RSP) חתמה על שיתוף-פעולה תקדימי עם חברת ארמוזה פורמטס הישראלית. להסכם שותף גם הערוץ הצרפתי TF1, עמו יש לארמוזה פורמטס שיתוף-פעולה מניב ארוך-טווח, ובמסגרתו ישיקו ויקדמו שלושת הגופים יחד פורמט פריים-טיים חדש שיוצג בפסטיבל מיפ בחודש הבא, וישווק תחת השם "בבושקה".

זכויות ההפצה יחולקו בין הגופים לפי מודל מכירה בטריטוריות השונות: RSP תחזיק בזכות המכירה בארה"ב לרבות ההפקה, TF1 תחזיק בזכויות בצרפת, וארמוזה פורמטס תחזיק בזכויות בשאר חלקי העולם.

זהו הסכם תקדימי של RSP מול גופי שידור וחברת תוכן לפיתוח פורמטים, שכן עד כה פיתחה ושיווקה החברה את התוכן שלה בעצמה ולשוק האמריקאי בלבד.

לפני מספר ימים הודיעה רשת השידור האמריקאית NBC כי "אני יכול לעשות את זה", פורמט שפיתח ארמוזה יחד עם הערוץ הסיני JSBC, יעלה בשעות הפריים-טיים שלה בקיץ.

ראיין סיקרסט, שהתפרסם כמנחה "אמריקן איידול", הוא פרט להיותו אישיות טלוויזיה ורדיו פופולרית, גם יזם ומפיק. חברת RSP שבבעלותו הוקמה בשנת 2006 ומאז הפכה לבית הפקות מוביל שמחזיק בין היתר במותגי הריאליטי המבוססים על קורותיה של משפחת קרדשיאן המשודרים בערוץ E!. כמו כן מפיקה החברה את הסדרה זוכת האמי "מהפכת האוכל של ג'יימי אוליבר", ובימים אלה מפיקה עבור NBC דרמה חדשה בכיכובה של השחקנית והזמרת ג'ניפר לופז.

שעשועון קצבי

"בבושקה" הוא שעשועון פריים-טיים המצולם כולו באולפן, ובמרכזו משחק בסיכון גבוה. באולפן מוצבות 10 בובות מטרושקה רוסיות ענקיות (ששמן העממי הוא בבושקה), מתוכן יתבקשו המתחרים לפתוח שמונה ולהמר על הסיכוי לזכות בחצי מיליון דולר. אם הבובה שנפתחה תהיה ריקה, המתמודד מאבד את כל הכסף שצבר. אם יש בתוכה בובה קטנה יותר, הוא ממשיך לזכות הלאה.

אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס, מסר כי "אנו גאים להיות חברת התוכן הבינלאומית הראשונה ש-RSP בוחרת להיכנס איתה להסכם אסטרטגי. השותפות המשולשת הזו מבטיחה לפורמט החדש את הייצוג לו הוא ראוי בשלל טריטוריות, ואנחנו נרגשים לקראת חשיפתו במיפ הקרוב".

יוג'ין יונג, נשיא RSP, מסר כי הוא "מלא ציפייה לעבודה המשותפת עם ארמוזה ו-TF1 על הפורמט 'בבושקה' - שהוביל אותנו לראשונה לבחור לקיים שותפות בינלאומית ולהצעיד פורמט ראשון באסטרטגיה זו. זה ללא ספק הדור הבא של תוכניות הטלוויזיה. השילוב שמייצר הפורמט - בין מעורבות רגשית גבוהה ומתחרים שעוברים את המסע כולו מתחילת התוכנית ועד סופה - תפס אותנו מהרגע הראשון".