סקיילקס תהפוך למרכז שירות מורשה לתיקון מכשירי סמסונג

סקיילקס חתמה על הסכם שת"פ עם סמסונג ותוכל לפרסם את עצמה כמרכז שירות מורשה, כאשר היא נדרשת לעמוד ביעדי ביצוע ■ ההסכם כולל התחייבות של החברה לרכוש מסמסונג מלאי של חלקי חילוף ■ תוקף ההסכם הוא לשנה אחת

חברת סקיילקס (סאני) הודיעה היום (ב') שהיא מונתה למרכז שירות מורשה מטעם סמסונג, לצורך מתן שירותי תיקון למכשירי טלפון ניידים וטאבלטים מבית סמסונג. סקיילקס תוכל לפרסם את עצמה כמרכז שירות מורשה, כאשר היא נדרשת לעמוד ביעדי ביצוע שעיקרם בעניין איכות השירות, אשר ימדדו ויפוקחו על ידי סמסונג על בסיס חודשי. המטרה של סמסונג היא ליצור סטנדרט ברמת התיקונים בישראל לעולם.

ההסכם בין סקיילקס לסמסונג ישראל כולל התחייבות של החברה לרכוש מסמסונג מלאי של חלקי חילוף שיספיק לתקופה מינימלית הקבועה בהסכם, כאשר סמסונג התחייבה לשפות את החברה בגין עלות חלקי החילוף בהם נעשה שימוש במסגרת שירותי האחריות.

תוקף ההסכם הינו לשנה אחת, כאשר כל צד רשאי להאריך את תקופת ההסכם בשנה נוספת. להערכת סקיילקס, ישומו של ההסכם צפוי לשפר את איכות השירות הניתן על ידי החברה הן בקשר עם אחריות היצרן והן בקשר עם השירות שאינו נכלל במסגרת אחריות היצרן וזאת על רקע הדרישה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של סמסונג העולמית ובהתאם להביא לשיפור ולקידום המותג סמסונג בישראל. עם זאת, אין ביכולת החברה להעריך בשלב זה את השפעת ישום ההסכם על תוצאות פעילותה.

לצד ההסכם, סקיילקס תרחיב את מספר המעבדות שלה ל-13, כאשר עד סוף השנה המספר אמרו להגיע ל-20. 50% מהתיקונים יתבצעו במקום.

חשוב לציין, שצרכנים שירכשו את הסמארטפונים של סמסונג ממפעילות הסלולר (סלקום, אורנג' ופלאפון), יתקנו את המכשירים במעבדות המורשות שלהן. המעבדות הרשמיות של סמסונג יורשו לתקן רק מוצרים שנמכרו בישראל דרך היבואנים הרשמיים.