אייר אירופה נכנסת לישראל: טיסות למדריד החל מ-390 דולר

בתוך כך, חלוצת הלואו-קוסט בישראל, איזי ג'ט, חנכה קו טיסה ראשון מת"א לפריז

חברת התעופה הספרדית אייר אירופה נכנסת לישראל: תפעיל 3 טיסות שבועיות (בימים שני, רביעי ושישי) בקו תל-אביב-מדריד, במחיר של החל מ-390 דולר לאדם במחלקת תיירים ו-1,255 דולר במחלקת עסקים.

אייר אירופה, המיוצגת בישראל על-ידי חברת טל תעופה, מציעה גם טיסות המשך (קונקשנים) ממדריד למגוון יעדים בדרום אמריקה במחיר של החל מ-720 דולר; וכן לארה"ב (מיאמי) במחיר של החל מ-934 דולר. הטיסות תצאנה במטוס בואינג 737-800 שימריא מנתב"ג בשעה 15:35 אחרי-הצהריים.

בחברה מדגישים כי המחירים כוללים כבודה, מזון ושתייה. "אנחנו צופים כי חנוכת הקו החדש תעלה משמעותית את כמות התיירים שיגיעו מספרד ומדרום אמריקה לישראל ואת כמות הישראלים שיבחרו לטוס איתנו", אמר ניסים סגיס, המנהל המסחרי של טל תעופה, נציגת אייר אירופה בישראל.

איזי ג'ט: קו טיסה ראשון מתל-אביב לפריז

בתוך כך, חלוצת הלואו-קוסט בישראל, איזי ג'ט, חנכה קו טיסה ראשון מתל-אביב לפריז. מדובר בקו התשיעי שאיזי ג'ט מפעילה מנתב"ג.

איזי ג'ט, הנחשבת לחברת התעופה השלישית בגודלה בארץ, תפעיל לקו האמור 3 טיסות שבועיות בימים שני, רביעי ושבת. קו זה מצטרף ל-37 טיסות שבועיות של החברה מתל-אביב ליעדים שונים באירופה.

"השקת קו תל-אביב-פריז מהווה חיזוק נוסף למחויבות של איזי ג'ט לציבור הישראלי ולכוונה שלנו להמשיך להציע ללקוחותינו בישראל יעדים שהם מבקשים", אמר ניל סלאבן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בקווים לישראל.