עולים לרגל: סנדלי הגלדיאטור שיככבו על הרגליים בקיץ הקרוב

מגמת סנדלי הגלדיאטור, בהשראת רומא העתיקה, צוברת תאוצה הקיץ ומתפתחת לכיוונים מתוחכמים במיוחד ■ העונה מדובר באינסוף של וריאציות וגירסאות, שהופיעו גם על מסלולי האופנה של המעצבים הנחשבים

בלי פרשנויות מיותרות, וללא אלמנטים דתיים, רב-המכר של האביב הנוכחי הוא סנדלי הגלדיאטור, עם רצועות או שרוכים הנכרכים סביב הרגל. עם סולייה שטוחה, או על עקבים גבוהים, המראה דרמטי, על גבול הלוחמני, ואף שבעבר כבר זכינו לקבל אותה במנות קטנות של קאמבק, מגמת סנדלי הגלדיאטור - בהשראת רומא העתיקה, שבה נעלו לוחמי הזירה סנדלים עם רצועות רבות, שהידקו את הנעל לרגל והיו נוחות לקרבות ראווה - מתפתחת לכיוונים מתוחכמים במיוחד.

העונה מדובר באינסוף של וריאציות וגירסאות, שהופיעו בין היתר גם על מסלולי האופנה של המעצבים הנחשבים בעולם, כמו מייקל קורס, ולנטינו, קלואה, מארק ג'ייקובס, רוברטו קוואלי, בלמיין, איזבל מארה, אלכסנדר מקווין ועוד. הרשתות המהירות כמובן לא נשארו חייבות ואת ההיצע האינסופי תמצאו גם אצלן.

למי שפספס, מדובר בסנדלים המשלבים רצועות רבות המטפסות על הרגל עד הקרסול, הפעם הדגש הוא על רצועות עשויות חבלים ועור בגוונים טבעיים של חומים וניוד, לצד שחור, מטאלי ולבן.

כדאי לזכור: הז'אנר המטפס מומלץ לקרסוליים רזים במיוחד. כל הש אר מוזמנות לאמץ את הטרנד בגירסאות פחות מטפסות ויותר מחמיאות.