פתיחה חזקה ל"בוס בהסוואה": מעל למיליון צופים במוצ"ש

השבוע החולף התאפיין בשידורים רבים מתחום הסוגה העילית

זר שיביט על לוח השידורים של השבוע החולף עשוי לקבל רושם מוטעה על הרגלי הצפייה של הישראלים, או יותר נכון על הרגלי השידור של הזכייניות. לוח השידורים של השבוע, שעמד בסימן יום השואה, התמקד כולו בשידורי סוגה עילית. הצפייה הגבוהה הוכיחה כי הקהל הישראלי לא נרתע מאיכות.

את הטבלה מובילה "בוס בהסוואה" ששבה למסך זכיינית ערוץ 2 רשת, והיא התוכנית הנצפית של השבוע עם 1.064 מיליון צופים בכלל האוכלוסייה ורייטינג של 34.7% צפייה במשקי-בית יהודיים. מדובר בנתון גבוה, אם כי נמוך מפרק ההשקה של העונה הקודמת.

בין התוכנית הזו לתוכנית השנייה הנצפית של השבוע, "שתי מדינות, עם אחד", קיים פער, אך עדיין מדובר בנתונים מרשימים לסרט הדוקומנטרי של דני קושמרו וחדשות 2, שהופק בעבור קשת. הסרט, שבעיקר חולל את סערת ענת וקסמן, עניין 646 אלף ישראלים.

מעניין בהקשר זה לציין כי למרות שהתוכנית זכתה לרייטינג גבוה במשקי-בית יהודיים - 26.4% צפייה, כמה וכמה תוכניות עקפו אותה במספר הצופים בפועל. בהן, תוכנית ספיישל "אבודים", עם צופית גרנט, שמשכה למסך 656 אלף צופים במוצאי יום השואה. בטקס יום השואה עצמו, ששודר בכל הערוצים באותו האופן, העדיפו מרבית הצופים לצפות בערוץ 2 - 22.5% צפייה.

"אוטוטו" הוא שעשועון שהציגה קשת במפתיע השבוע. העובדה שהוא עלה בתקופה זו, בפרופיל כה נמוך, משויכת בעיקר למה שקורה בתקופה זו דווקא בצרפת - יריד מכירת התוכן מיפ. קשת כבר החלה במכירת הפורמט, ועל מנת שזה יזכה למינוף רב יותר, חשוב שיעבור טבילת אש על המסך הישראלי. 19.8% פושרים השיג השעשועון, ואפשר להמר בביטחון שהוא אוטוטו ייעלם מהמסך שלנו.

רייטינג 19.4.15
 רייטינג 19.4.15