הרשת החברתית: איפה נפגשו אוה מדז'יבוז' ויפעת בן-חי-שגב?

וגם: יצחק הרצוג, גבי אטל ומיכאלה ברקו נפגשו במרוץ צהלה

בן–חי שגב ומדז’יבוז’ / צילום: גילי פטרן
בן–חי שגב ומדז’יבוז’ / צילום: גילי פטרן

נשים למען נשים

בסוף השבוע התכנסו במלון דן פנורמה שבתל-אביב חברות שדולת הנשים בישראל, על מנת להצדיע לחברות הכנסת ה-20 ולהכיר את הנפשות הפועלות בכנסת הנכנסת, הוותיקות והחדשות כאחת.

שדולת הנשים פועלת מזה 30 שנה לקידום חקיקה בנושא זכויות הנשים ומעמדן בישראל, ומטרת האירוע הייתה היכרות ושיח עם מי שיפעלו בכנסת: ד"ר ענת ברקו, חברת הכנסת החדשה מטעם הליכוד; חברת הכנסת הוותיקה סופה לנדוור; תמר זנדברג; חברת הכנסת החדשה מטעם "כולנו", מירב בן-ארי; חברת הכנסת מרב מיכאלי; ואחרות.

יונה אליאן-קשת, יו"ר האגודה; בת שבע שטראוכלר, מנהלת האגודה; יפה ויגודסקי, יו"ר שדולת הנשים; וד"ר מיכל סלע, מנכ"לית השדולה; אירחו נשים משפיעות מתחום העסקים, התקשורת והעשייה החברתית, בהן חנה פרי-זן, הילה רהב, דליה פלד, הרבנית עדינה בר-יוסף, עו"ד אלה גרא, רינה בר-טל (לשעבר יו"ר השדולה) ואחרות.

מפגש מסקרן התרחש בין שתי הנשים מהחזקות בתקשורת כיום: בין אוה מדז'יבוז', יו"רית מועצת הרשות השנייה, לבין ד"ר יפעת בן-חי-שגב, יו"רית מועצת הכבלים והלוויין.

בן-חי שגב ומדז’יבוז’ / צילום: גילי פטרן
 בן-חי שגב ומדז’יבוז’ / צילום: גילי פטרן

נשים ווינריות

על אף שבישראל ליגת הכדורסל לנשים לא זוכה לעשירית תשומת-הלב והכיסוי התקשורתי שלו זוכה הליגה לגברים, היא עדיין חיה ומכדררת. בסוף השבוע התקיים באשדוד גמר הפלייאוף, שבסיומו בסיומו זכתה מכבי "בן" בנות אשדוד פעם שלישית באליפות ליגת ווינר אחרי נצחון 54:77 על אליצור אלדד פרי רמלה.

רו"ח איריס שטרק, שכיהנה בעבר כיו"רית חברת נמל אשדוד, וכיום היא שותפה מנהלת בשטרק את שטרק רואי חשבון, וכן יו"רית מנהלת ליגת ווינר לנשים בכדורסל, אירחה במשחק את ד"ר אורי שפר, ראש מינהל הספורט במשרד התרבות והספורט; איציק לארי, מנכ"ל המועצה להסדר ההימורים בספורט; ד"ר יחיאל לסרי ראש עיריית אשדוד; עודד טירה, בעבר נשיא התאחדות התעשיינים וכיום יו"ר המועצה העליונה לספורט; עמירם הלוי, יו"ר איגוד הכדורסל בישראל; ואחרים.

שפר, לסרי, שטרק, לארי וטירה / צילום: עודד קרני - מנהלת ליגת ווינר לנשים בכדורסל
 שפר, לסרי, שטרק, לארי וטירה / צילום: עודד קרני - מנהלת ליגת ווינר לנשים בכדורסל

פרנקל מארח

שמואל פרנקל, מנכ"ל בית ההשקעות אפסילון, הזמין את לקוחות הפרמיום של בית ההשקעות לסינמה סיטי שבגלילות, לארוחת בוקר והקרנה הבכורה של "עקבות המים", סרט הבכורה כבמאי של השחקן ראסל קרואו.

בין הצופים: יונל כהן, לשעבר מנכ"ל חברת הביטוח מגדל; זאב קורן, יו"ר איתורן; אברהם שליסינברג, מנהל הכספים של מאיר חברה למכוניות; ואחרים.

החולם הנצחי

דב מורן, יזם ההיי-טק הוותיק, קיבל לאחרונה פרס מפעל חיים מטעם אגודת מהנדסי תעשיה וניהול בלשכת המהנדסים והאדריכלים. הפרס הוענק למורן, המכהן כיום כיו"ר Comigo, במסגרת הכינוס ה-19 להנדסת תעשייה וניהול, שנערך בתל-אביב.

מורן פעיל בזירת ההיי-טק הישראלית מעל 20 שנה וחתום על מעל 40 פטנטים. הוא הקים את חברת M-Systems, מחלוצות פיתוח המוצרים מבוססי פלאש, ומוכר בעיקר כאיש שהביא לנו את הדיסק און-קי. לאחר מכירת החברה לסאנדיסק ב-2006 הקים מורן את "מודו", כיהן כיו"ר טאואר סמיקונדקטור ובמקביל כיו"ר Biomas.

את הפרס העניקו למורן אמנון ברטל, נציג הנהלת האגודה; פרופ' אהוד מניפז מאוניברסיטת בן-גוריון וחבר הוועדה המארגנת של הכנס; ואדית אורי, ראש ועדת הפרס.

מורן, ברטל, אורי ומניפז / צילום: רונן חורש
 מורן, ברטל, אורי ומניפז / צילום: רונן חורש

רצים וצוהלים

רבים מתושבי שכונת צהלה שבצפון תל-אביב השכימו קום ביום שישי האחרון על מנת להשתתף במרוץ צהלה ה-8, או לפחות כדי לעודד את הרצים. מזג-האוויר האיר פנים למשתתפים במקצים השונים: 10 ק"מ, 5 ק"מ ו-2.5 ק"מ תחרותי.

את מקצה ה-5 ק"מ הזניק תושב השכונה, ח"כ וראש המחנה הציוני, יצחק (בוז'י) הרצוג, שהפעם לא השתתף בריצה, על אף שבדרך-כלל הוא נמנה על האצנים.

הרצוג פגש באירוע את גבי אטל, מנכ"ל זניט מדיה, מקבוצת פובליסיס ישראל, שהוא גם חובב ריצה מושבע. השניים שוחחו על "50 גוונים של שחור", אחד מסרטוני הבחירות הנצפים ביותר של המחנה הציוני במערכת הבחירות האחרונה, שיצר אטל.

מיכאלה ברקו, תושבת השכונה, עודדה את ילדיה שהשתתפו במקצה הילדים.

הרצוג ואטל / צילום: דורון סרי
 הרצוג ואטל / צילום: דורון סרי

רוקנרול בנתניה

במשרדי eBay בנתניה התקיים לאחרונה אירוע לכבוד ספקי החברה. על המופע האמנותי הופקדה להקת הבית, ה-eBand, שמורכבת מעובדי החברה, ביניהם יובל מטלון, המנכ"ל, שלא זנח את המוזיקה מאז נעוריו.

נכנסו לקצב: נטלי זיו, מנהלת תחום תקשורת ב-eBay וב-PayPal; אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העיסקית של eBay בישראל; ואחרים.

 גולדנברג, זיו ומטלון / צילום: רמי זרנגר
  גולדנברג, זיו ומטלון / צילום: רמי זרנגר