סמסונג מרעה את תנאי האחריות של גלקסי S6

רוכשי דגמי גלקסי S6 החדשים יצטרכו לשלם תשלום חלקי על אחריות לשנה השנייה: כל כניסה למעבדה תעלה 90 שקל - שירות שעד כה ניתן בחינם

סמסונג גלקסי 6 סמסונג גלקסי S6 Edge / צילום: צחי הופמן
סמסונג גלקסי 6 סמסונג גלקסי S6 Edge / צילום: צחי הופמן

התחרות בשוק הסלולר קשה מאוד, במיוחד מול היבואנים המקבילים. כדי לבדל את עצמם, היבואנים הרשמיים נוהגים להציע אחריות לשנתיים למכשיריהם. הראשונה להציע זאת, ב-2013, הייתה חברת סוני באמצעות היבואן ברס-אלקטרה. מהר מאוד הצטרפו אליה רוב השחקנים בשוק.

עכשיו אנחנו רואים ניסיון להחזיר את הגלגל אחורה, כאשר הראשונה לייקר את האחריות היא סקיילקס-סאני - יבואנית הסלולר של סמסונג מחוץ למפעילות הסלולר (פרט להוט).

סמסונג מציעה כבר תקופה ארוכה אחריות לשנתיים בסמארטפונים שלה, אבל רוכשי דגמי גלקסי S6 החדשים יצטרכו לשלם תשלום חלקי עבור אחריות לשנה השנייה. כל כניסה למעבדה תעלה 90 שקל - שירות שעד כה ניתן בחינם.

בחברת סקיילקס מסבירים כי "החל מ-1 לאפריל, במסגרת מהלך כלל-עולמי לשיפור השירות, החליטה חברת סמסונג להעניק ללקוחותיה את אחריות היצרן באופן ישיר ולא באמצעות היבואן. כלומר, אחריות היצרן הניתנת ללקוחות במעמד הרכישה הינה של סמסונג. אחריות היצרן הינה לשנה מיום הרכישה, וזאת על-פי חוק".

עוד אומרים בסקיילקס כי "במטרה להיטיב עם לקוחותיה, הוחלט להעניק בשנה השנייה אחריות נוספת מוגבלת אשר זהה בתנאיה לאחריות היצרן, למעט עלות סמלית".

כדאי לשים לב למילת המפתח של סקיילקס, שהיא "אחריות מוגבלת", שלא כוללת את כל הנזקים והתקלות.

"סקיילקס מממנת את כל התיקונים וחלקי החילוף ללקוח שהינם במסגרת אחריות היצרן בשנה השנייה, וגובה תשלום מינימלי אך ורק עבור זמן העבודה", מוסיפים בסקיילקס.