לא ייאמן: דקר למוות אדם שגנב לו תפו"א מהבסטה בשוק

כתב האישום מתאר השתלשלות עניינים שדומה לסצנה מסרט מאפיה: בעל הבסטה צילם אדם שגנב מהדוכן שלו ואף הטיל את מימיו לידו ■ הוא הפעיל בעל פאב סמוך שיודיע לו כש"המבוקש" יופיע, ארב לו ודקר אותו בסכין 7 פעמים

רצח התאבדות  / צלם: טינקסטוק
רצח התאבדות / צלם: טינקסטוק

פרקליטות מחוז מרכז הגישה באחרונה כתב אישום בגין רצח נגד בעל דוכן בשוק בפתח-תקווה, שלפי החשד רצח בדקירות סכין אדם שגנב לו מספר תפוחי אדמה מהדוכן שבבעלותו. אישום ברצח בכוונה תחילה ללא התגרות הוגש לבית המשפט המחוזי בלוד, והנאשם יישאר במעצר עד תום ההליכים.

הסיפור שמפורט בכתב האישום מתאר השתלשלות עניינים שדומה לסצנה מסרט מאפיה: הנאשם, בן 38 מחולון, שבבעלותו דוכן לממכר תפוחי אדמה ובצל בשוק פתח-תקווה, גילה באמצעות סרטון מצלמת אבטחה אשר התקין בבסטה כי אלמוני גנב לו מספר תפוחי אדמה ובצל וכן הטיל את מימיו בסמוך לבסטה.

הגילוי הכעיס מאוד את הנאשם, והוא פנה לאנשים שונים על מנת שיסייעו לו לאתר את האלמוני מהסרטון. בין היתר הוא פנה למנהל פאב אשר נמצא בסמיכות לשוק בפתח-תקווה על מנת שיראה אם הוא מזהה את הדמות באמצעות הסרטון. משלא זיהה את הדמות, הנאשם ביקש מבעל הפאב כי במקרה שיראה את הדמות בפאב, יודיע לו על כך באופן מיידי.

מספר ימים לאחר מכן האלמוני מהסרטון הגיע לבלות בפאב, ובעל הפאב התקשר מיד לנאשם ומסר לו כי "המבוקש" נמצא בפאב שלו. הנאשם, ששהה באותה עת בביתו בחולון, וביקש לנקום על מה שראה בסרטון, הצטייד בסכין ויצא ברכבו לכיוון הפאב.

הנאשם ארב ל"מבוקש" מחוץ לפאב, וכשהוא יצא משם כעבור מספר שעות, הנאשם תפס אותו בסמטה ליד השוק ודקר אותו בסכין 5 דקירות באזור החזה ושתי דקירות בגבו. כתוצאה מהדקירות ה"מבוקש" התמוטט ומת.

הפרקליטות טוענת כי יש בידיה סרטונים ממצלמת אבטחה סמוכה, שבהם הוכחות לאירוע הרצח וזיהוי של הרוצח והנרצח.