חברת אלטמן משקיעה 5 מיליון שקל באסטרטגיה שיווקית חדשה. במסגרת המהלך החברה מארגנת מחדש את קווי המוצרים שלה על-פי קהלים ומצבי חיים.
בין היתר ימותגו סדרה מיוחדת לנשים הכוללת פתרונות לתקופת ההיריון, פתרונות לבעיות שיער, מוצרים ייעודיים לגיל המעבר ולגיל השלישי וגם סדרת ילדים תחת המותג יומי.
אלטמן מהווה שחקן מרכזי בשוק תוספי התזונה בישראל, המגלגל כ-800 מיליון שקל בשנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.