אלטמן משקיעה 5 מיליון שקל באסטרטגיה שיווקית חדשה

במסגרת המהלך החברה מארגנת מחדש את קווי המוצרים שלה על-פי קהלים ומצבי חיים

חברת אלטמן משקיעה 5 מיליון שקל באסטרטגיה שיווקית חדשה. במסגרת המהלך החברה מארגנת מחדש את קווי המוצרים שלה על-פי קהלים ומצבי חיים.

בין היתר ימותגו סדרה מיוחדת לנשים הכוללת פתרונות לתקופת ההיריון, פתרונות לבעיות שיער, מוצרים ייעודיים לגיל המעבר ולגיל השלישי וגם סדרת ילדים תחת המותג יומי.

אלטמן מהווה שחקן מרכזי בשוק תוספי התזונה בישראל, המגלגל כ-800 מיליון שקל בשנה.