בראש טבלת הרייטינג: 671 אלף צופים ל"ארץ נהדרת"

מרבית הצופים בהפגנה של יוצאי אתיופיה עשו זאת בערוץ 2, שהוביל עם 24% צפייה

"ארץ נהדרת" במהדורת קיץ (כינוי שיסייע כנראה לקשת להפריד אותה מיתר העונה) כובשת את טבלת הרייטינג. 671 אלף צופים בכלל האוכלוסייה צפו בתוכנית של זכיינית ערוץ 2 קשת ששודרה השבוע - יותר מאשר בכל תוכנית אחרת.

צריך לזכור כי השבוע חל ל"ג בעומר, והעובדה שבמערכת החינוך החג התפרס על פני עיקר השבוע מבהירה את סך הצפייה הנמוך.

רשת שידרה בערב חג המדורות עצמו את משחק הכדורגל בין ברצלונה לבאיירן מינכן ומשכה 615 אלף צופים - כ-90 אלף מהם אינם מוגדרים יהודים, על-פי הוועדה למדרוג. לכן, הרייטינג במשקי-בית יהודיים היה נמוך יחסית - עמד על 19% בלבד וסגר את צמרת טבלת הרייטינג.

הריאיון שערך ארז טל עם הנשיא רובי ריבלין, בתוכנית "ברוורס" שצצה לפתע שוב על המסך, נדחה ממועדו המתוכנן בשל המחאה נגד אפליית יוצאי אתיופיה, הקדים את המשחק רק במעט בנתוני הצפייה ועמד על 19.3%, למרות פחות צופים בפועל.

שידור מיוחד מההפגנה האלימה בכיכר רבין הועבר בשלושת ערוצי הטלוויזיה המרכזיים. זה ששודר בערוץ 2 הוביל עם 24% צפייה במשקי-בית יהודיים, לעומת 9.6% בלבד בערוץ 10.

המהדורה המרכזית של חדשות 2 סיימה את השבוע בממוצע של 22%, כמעט כפול מזו של חדשות 10 - 11.2% בממוצע השבוע; "מבט" של ערוץ 1 רשם 5.7% צפייה השבוע.

במגזיני השישי, "יומן" ו"שישי" משיגים כמעט את אותם נתונים - 5.4% לערוץ 1 ו-5.7% לערוץ 10. "אולפן שישי" של חדשות 2 בנתונים נמוכים יחסית, רק 14.2%; וגם התוכנית ששודרה אחריו - "מלחמת המינים", לא באמת נלחמת. "שי בשידור" עם שי שטרן עמדה ביום שישי האחרון על 7.3%.

השבוע חזרה "המקור" של רביב דרוקר לעונה נוספת בערוץ 10, בתחקיר מלחמת לבנון, עם 11.3% צפייה - גבוה יחסית לתוכנית, וממול ניצבה "יצאת צדיק" בספיישל שיפוצים גבוה עם 25.1% צפייה. "בוס בהסוואה" של רשת, הפעם עם יו"ר חברת החשמל, המשיכה בנסיגה בנתוני הצפייה שלה.

רייטינג
 רייטינג