התחרות מתחממת: גם פנגו מבטלת את עמלת השימוש

זאת בעקבות ביטול העמלה של אפליקציית החניה המתחרה סלופארק ובניגוד להצהרות קודמות

התחרות בין אפליקציות החניה (שוב) מתחממת: אחרי שסלופארק הודיעה כי היא מבטלת את עמלת הפעלת החניה דרך האפליקציה, לקוחות פנגו התבשרו כי גם הם לא ישלמו 40 אגורות אם יפעילו את החניה דרך האפליקציה, ובכך לא יצטרכו עוד לצלצל למוקדי החברה (ולצעוק את שם העיר בה ירצה לחנות).

במילים אחרות, מי שלא יוסיף שירותים נוספים ויסתפק רק בהפעלת האפליקציה לשם חניה בכחול-לבן, דרך פנגו או סלופארק - לא ישלם תוספת למעט כמובן דמי החניה בכחול-לבן, בהתאם לרשות המקומית. טווחי המחירים נעים בין 3-6.20 שקלים לשעה, לפי מדיניות הרשות המקומית.

הן פנגו (שמספקת שירותים לכל הרשויות המקומיות בישראל, בהתאם למכרז שבו זכתה לפני כ-7 שנים) והן סלופארק (שמספקת שירותים ב-42 רשויות) מספקות למנויהן שירותים נוספים בתשלום: לפני שבוע הכריזה פנגו על הפעלת שירות הכל כלול ב-4.5 שקל לחודש שבו שירות תזכורות, הפעלות האפליקציה בחנינים ושירותי "איפה חניתי" ו"זזתי" (המתריע כאשר הרכב זז והחניה לא הופסקה), בין השירותים של סלופארק, שירותי תזכורת ב-4.5 שקלים או שירות תזכורת ב-5.5 שקלים לחודש - שמופעל רק בשימוש (כלומר לא משלמים אם לא חונים דרך האפליקציה באותו החודש).

לפנגו יש שירותים נוספים בהם הטבות בשטיפת מכוניות או שירות החלפת פנצ'ר ב-1 שקל לחודש. אלא שבכך לא נאמרה המילה האחרונה בתחרות, משום שסלופארק מצידה תשיק בשבועות הקרובות שלושה שירותים משלימים לנהגים.

משתמשי האפליקציות מודעים כמובן לנוחות ולפשטות שבהפעלת החניה דרך הסלולרי, אלא שרבים מדי שוכחים לעדכן על סיום החניה, ולכן במקום לשלם על הזמן שחנו בפועל - רבים משלמים עבור 3 שעות חניה, לשווא. וזה, כך אומרים, הקאץ' הגדול שאליו צריכים המנויים לשים לב.