מניית היום: מזנקת כ-17% בעקבות חתימה על הסכם חשוב

על-פי ההסכם שנחתם, המפיץ האנגלי ירכוש את מוצר הלייבוראייד של מדיוי בהיקף של 6.75 מיליון שקל לאורך תקופת ההסכם הראשונה

ג'וש רורקה / צילום: כפיר זיו
ג'וש רורקה / צילום: כפיר זיו

חברת מדיוי , המפתחת, משווקת ומוכרת מוצרים דנטליים בטכנולוגיה ייחודית ומקדמת פעילות מו"פ חדשנית בתחומי הלידה, המיגרנה והכאב הכרוני, מדווחת על חתימת הסכם שיווק והפצה בלעדי בבריטניה לשיווק ומכירת מוצר ה-Laboraide, שהינו אביזר פה חדשני ליולדות המפחית משמעותית את הצורך לניתוחי חירום קיסריים או לידות ואקום, וכן מסייע להפחית את תחושת הכאב בלידה.

על-פי ההסכם שנחתם, המפיץ האנגלי ירכוש את מוצר הלייבוראייד בהיקף של 6.75 מיליון שקל לאורך תקופת ההסכם הראשונה. מדיוי מעריכה כי הסכם ההפצה יאפשר השגת מכירות מסחריות משמעותיות של מוצר ה-Laboraide בבריטניה, צפון אירלנד ואיי התעלה ויתמוך באסטרטגיית הצמיחה של החברה המתבססת על הסכמי הפצה נוספים עליהם חתמה מדיוי בעולם.

ההסכם נחתם עם חברת JUMP START CONSULTING , אשר הינה חברה אנגלית המתמחה בהפצה ושיווק של ציוד רפואי.

ה-Laboraide מסייע ליולדות בשיפור אפקטיביות הלחיצות והפחתת שיעור ההתערבות הרפואית במהלכה (ניתוחי חירום קיסריים ולידות ואקום, הנובעים מהיתקעות התינוק בתעלת הלידה) וכן מסייע להפחית את תחושת הכאב במהלך הלידה. המפיץ האנגלי יחזיק ברישיון בלעדי לייבא, שיווק, להפיץ ולמכור של מוצר ה-Laboraide באזור בריטניה בלבד ולתקופה ראשונית של 36 חודשים עם אופציה להארכת ההסכם ב-24 חודשים נוספים.

במסגרת הסכם ההפצה של ה- Laboraide, ירכוש המפיץ האנגלי כמות של 15,000 יחידות בשנה הראשונה, 37,500 יחידות בשנה השנייה ו-60,000 יחידות בשנה השלישית במחיר של 10 ליש"ט ליחידה.

מדיוי דיווחה לאחרונה על תוצאות מוצלחות בניסוי פרוספקטיבי במוצר ה-Laboraide שנערך בבית החולים בלינסון. בהתאם לממצאי הניסוי, נצפה כי שימוש במוצר ה-Laboraide של מדיוי במשך השלב השני של הלידה, מהגעה לפתיחה מלאה ועד ללידת התינוק, הביא לירידה משמעותית בשיעור הניתוחים הקיסריים ופעולות הוואקום בקרב המשתתפות בקבוצת המחקר. ממצאי המחקר הצביעו על ירידה בצורך בניתוח קיסרי - 1.2% לעומת 6.4%, ובירידה בצורך בפעולות וואקום במהלך הלידה- 12.3% לעומת 28.2%. הניסוי נוהל והובל על-ידי פרופ' יריב יוגב, מנהל מיון יולדות בבית החולים בלינסון ומרצה בכיר בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל-אביב.

ג'וש רורקה, מנכ"ל מדיוי תראפיוטיק, מסר היום כי "הסכם ההפצה באנגליה הינו צעד משמעותי נוסף ומתבקש כדי לתמוך ביישום אסטרטגיית המכירות שלנו. ההסכם כולל רכישות בהיקף של 6.75 מיליון שקל בתקופת ההסכם הראשונה ומעיד על המשמעות שמייחס המפיץ ליכולות הייחודיות של מוצר ה-Laboraide. תוצאות הניסוי שפרסמנו לאחרונה מייצרות עניין בקרב רופאים, מיילדות ומפיצים ומהוות מנוף להמשך הרחבת המכירות".