ג'ורדי קרויף ממשיך לשנתיים נוספות במכבי ת"א

המנהל הספורטיבי ההולנדי של אלופת ליגת העל בכדורגל סיכם על הארכת השהייה שלו בישראל ■ הבעלים, מיטש גולדהאר: "מאושר שמכבי תמשיך להנות מהידע המקצועי והאינסטינקטים של ג'ורדי בכדורגל" ■ עוד בגזרת ליגת העל: אלישע לוי עוזב את הפועל ב"ש, ויוחלף ככל הנראה על-ידי ברק בכר שפוטר מעירוני קרית שמונה

המנהל הספורטיבי של מכבי ת"א בכדורגל, ג'ורדי קרויף ההולנדי - ימשיך לעוד שנתיים נוספות במועדון, שהודיע היום (ה') באופן רשמי על סיכום הדדי בין הצדדים על הארכת החוזה ביניהם.

הבעלים של מכבי ת"א, איש העסקים הקנדי מיטש גולדהאר, מסר: "במהלך חמש השנים ויותר בהן אני נמצא במועדון, ניסינו לבנות תרבות מנצחת המבוססת על כבוד ומוסר עבודה גבוה. הצלחנו אמנם להתקדם אך עדיין יש בפנינו עוד עבודה רבה. לאנשים רבים יש חלק בהצלחות האחרונות של מכבי ובשלוש השנים האחרונות, ג'ורדי קרויף, הוא לבטח אחד מאנשים אלה. לכן, אני מאושר שמכבי תמשיך להנות מהידע המקצועי והאינסטינקטים של ג'ורדי בכדורגל בשעה שאנו ממשיכים לנסות ולהגשים את המטרה שלנו - בניית מועדון כדורגל מהדרג הראשון".

מנכ"ל המועדון, מרטין ביין הסקוטי, הוסיף: "ג'ורדי הוא מנהיג מנוסה וההחלטה הזאת משקפת נאמנה את הרצון שלנו ליציבות ועקביות במועדון".

קרויף עצמו אמר: "זה כבוד גדול להשתייך למועדון הכדורגל הזה ואני אסיר תודה על האמון והתמיכה שהבעלים והארגון הביעו בי על מנת להמשיך את הבנייה ארוכת הטווח".

ג'ורדי קרויף, 41, בנו של אגדת הכדורגל יוהאן קרויף - הצטרף למכבי ת"א לפני פתיחת עונת 2012/13 אל תפקיד המנהל הספורטיבי, וכבר בשנתו הראשונה בתפקיד הצליח לשבור עשור שחון ונטול אליפויות שעבר על המועדון. בעונה שלאחר מכן המשיכו הצהובים לאליפות נוספת, ובנוכחית הם על-סף היסטוריה: זכייה בטרבל (כבר הניפו את גביע הטוטו, הבטיחו מעשית את האליפות השלישית ברציפות - וביום רביעי יתמודדו בגמר גביע המדינה מול הפועל ב"ש).

כמנהלה הספורטיבי של המועדון, מינה קרויף שלושה מאמנים שעבדו תחתיו: אוסקר גארסיה, פאולו סוזה והמאמן הנוכחי - פאקו.

בתוך כך, הבוקר התחיל עם הודעה דרמטית גם מצד אלונה ברקת, הבעלים של הפועל ב"ש, שבישרה למאמן אלישע לוי, כאמור ימים ספורים לפני גמר הגביע - כי הוא לא ימשיך בתפקידו בעונה הבאה: "אלישע אדם מדהים ומאמן מצוין, ויחד עם זאת החלטנו לבצע ריענון אחרי שלוש עונות". ברק בכר, שפוטר מעירוני קרית שמונה על-ידי איזי שרצקי - הוא המועמד המוביל לעמוד על הקווים בעונה הבאה בבירת הנגב.