מניית היום: מזנקת כ-9% בעקבות תוצאות טובות במעקב

אינסוליין דיווחה על תוצאות חיוביות בתוכנית המעקב לשימוש יומיומי באינסופד בקרב סוכרתיים המזריקים אינסולין בזמן ארוחות

חברת אינסוליין מדיקל , המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי מכשור רפואי לשיפור יעילות הטיפול בסוכרת, דיווחה היום על תוצאות חיוביות בתוכנית המעקב לשימוש יומיומי באינסופד בקרב סוכרתיים המזריקים אינסולין בזמן ארוחות. מטרת תוכנית המעקב היא לבחון את התועלות הרפואיות של השימוש במוצר האינסופד (InsuPad) בחיי היומיום השוטפים של הסוכרתי.

במסגרת תוכנית המעקב נאסף מידע הכולל פרמטרים רפואיים, המקובלים במעקב ובטיפול בסוכרת. המעקב כולל איסוף נתונים טרום השימוש במוצר והשוואתם לפרמטרים לאחר שלושה חודשי שימוש. החברה פנתה ל-350 רופאים ממרפאות סוכרת שונות ברחבי גרמניה, אשר מורשים לצרף לתוכנית עד 3 מטופלים כל אחד, כך שמספר הסוכרתיים המירבי בתכנית המעקב עשוי להגיע ל-1,050.

עד לאמצע אפריל נאספו ונותחו על ידי החברה נתונים של 581 משתתפים אשר סופקו על ידי 203 רופאים. קבוצת המעקב הטרוגנית וכללה משתתפים עם סוכרת מסוג 1 ומסוג 2 ורמות המוגלובין מסוכרר, HbA1c, שונות בדם.

להערכת אינסוליין, התוצאות שהתקבלו בתוכנית המעקב - הכוללות הפחתה ברמת ההמוגלובין המסוכרר אצל משתמשים עם רמות המוגלובין מסוכרר גבוהות, קיטון במספר אירועי ההיפוגליקמיה וירידה במינוני האינסולין - מצביעות על השפעות כלכליות חיוביות, הקשורות הן להפחתת הסיכון לסיבוכים רפואיים עתידיים הקשורים למחלת הסוכרת, והן מההפחתה עצמה בהוצאות על אינסולין.

בכוונת החברה לעשות שימוש בתוצאות הללו שהתקבלו מתוכנית המעקב במסגרת המשך הליך הבקשה לרישום בקטלוג המוצרים בגרמניה, ובתהליך הדיאלוג מול ה-FDA בארה"ב. בנוסף, להערכת החברה, יסייעו התוצאות האמורות בקידום המוצר בטריטוריות נוספות ובקרב לקוחות ושותפים עסקיים.

אייל לוין, מנכ"ל אינסוליין מדיקל, אמר: "אנו שמחים על התוצאות המצוינות שעולות מניתוח הנתונים של 581 מטופלים שהשתתפו בתכנית המעקב. התוצאות מצביעות על תועלות מובהקות עבור קבוצה רחבה והטרוגנית של סוכרתיים המזריקים אינסולין בזמן ארוחות, והן מבוססות על נתונים שהתקבלו ממאות חולים בקבוצות הומוגניות שונות, אשר עשו שימוש יומיומי במוצר. התוצאות מובהקות סטטיסטית ומעידות על כך שהשימוש באינסופד מסייע בהשגת המטרה הטיפולית העיקרית בסוכרת, שהיא שיפור ההגעה לאיזון גליקמי, אשר מתבטא גם בשיפור רמת ההמוגלובין המסוכרר בדם".