ארץ טרופית יפה: הטרנד הטרופי משתלט הקיץ על המלתחה

אלגנטית, שיקית ובוהמיינית: החגיגה הטרופית בעיצומה, ואנחנו כאן כדי להשתתף בה

אלמנטים טרופיים, על גרסותיהם המודרניות-עכשוויות, מספקים הקיץ מראה נשי עשיר וסקסי. במונחים גלובליים, אין בית אופנה שלא מעניק למגמה פרשנות מודרנית. כך, את מרבית הפוקוס בקולקציות תופסים הדפסים של דקלים, פירות, חיות, וכל מה שביניהם, בדמות בדי כותנה או משי ושאר הדפסים טרופיים, קלאסים ומוכרים לצד פסיכדלים במקצת, בגרסאות שונות של צבעים ססגוניים ברוח הז'אנר, בהשראת ריזורטים טרופיים מסביב לעולם.

את המגמה מאפיינים גם שלל אקססוריז כמו תיקים, כובעים, תכשיטים, נעליים ועוד, חלקם בצבעוניות דרמטית, חלקם מאוירים בציורים עדינים לצד טכניקות גרפיות בולטות שהן הכול חוץ מבנאליות.

דווקא בגלל חוסר צניעותה של המגמה העונה, המראה הטרופי-ססגוני הזה הוא סקסי ונשי, וקל למצוא אותו בגירסאות יומיומיות, אורבניות ובוהמייניות, כמו חולצות טי, גופיות, טוניקות אוברסייז וגלביות רפויות ונינוחות, נעלי סניקרס, כובעים ובגדי ים, לצד פריטי לבוש אלגנטיים יותר, כמו שמלות ערב, נעלי ערב וז'קטים מחויטים.

כדאי לזכור:

למרות העושר הטקסטוראלי, המגמה הטרופית-אקלקטית הזו, מעניקה למראה האופנתי ניחוח עדכני בעיקר בגזרת האוברסייז.

כדי להימנע ממראה עמוס מדי. את פריטי הלבוש של המגמה הטרופית, רצוי להשאיר כמה שיותר נטולי אקססוריז נוספים.

למראה קז'ואל ויומיומי, אפשר לשלב טוניקה או גלביה, נעלי סניקרס שטוחות ואם חשקה נפשכן בנגיעה טרופית קלילה לשדרוג מראה נקי ופשוט, אפשר להתמקד בשלל אביזרי לבוש נלווים בסגנון, כמו צמידים, תיקים, כובעים מטפחת משי או שרשראות.

למראה ערב נונשלנטי ברוח המגמה הטרופית, מומלץ לאמץ את הגרסה האלגנטית של גלביות המשי, בגזרות רפוית ונינוחות.