הוועדה המחוזית: תוכנית להגבהת בית הראל ב-30 קומות

דוח הראל ביטוח לבורסה חושף: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה בחודש האחרון תוספת לבית הראל ברמת גן, בנוסף ל-21 הקומות הקיימות

תוספת קומות לבית הראל ברמת גן. הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה בחודש האחרון תוכנית המציעה להוסיף 30 קומות לבית הראל, מעל 21 הקומות הקיימות, כך עולה מהדוח שפרסמה החברה לבורסה. מדובר במגדל משרדים שנמצא בבעלותה המלאה של הראל ביטוח.

על פי הדיווח של החברה בדו"ח הכספי: "האישור הסופי לתוספת הקומות והפרסום ברשומות צפוי להתקבל בחודש יולי 2015". עם זאת, מציינת החברה כי "בשלב זה, להראל ביטוח אין כוונה להתחיל בבנייה של הקומות הנוספות, וטרם נקבע ייעודם של קומות אלו". היקף הקומות הנוספות למגדל הקיים יעמוד על כ-22 אלף מ"ר.

בית הראל ממוקם ברחוב אבא הלל 3 ברמת גן, וכולל היום 21 קומות משרדים מעל חניון תת קרקעי בן 5 קומות.

במסגרת הדיווח לבורסה מתייחסת החברה גם לתוספת הערך העתידית הצפויה לחברה: "תוספת הערך בגין אישור זכויות הבנייה צפויה להיזקף לתוצאות הכספיות של החברה במועד שינוי היעוד של חלק יחסי מהקרקע משימוש עצמי לנדל"ן להשקעה, אשר יחול במועד תחילת הבנייה. יחד עם זאת, תוספת הערך כאמור )הפער לשווי ההוגן ביחס לשווי בספרים( עשויה לשמש את החברה בחישוב בדיקת נאותות העתודות, וכתוצאה מכך, עשויה להיות לה השפעה חיובית על התוצאות הכספיות של הראל ביטוח".