האישה שהאשימה בגזענות את הבכיר שהתאבד: "מצטערת"

האישה שהאשימה ביחס מפלה את הבכיר מרשות האוכלוסין שהתאבד התייחסה לראשונה לטרגדיה: "אין מצטערת ממני, בפעם היחידה שסיפרתי את סיפורי אדם נפגע"

אריאל רוניס, התאבד על רקע התבטאות גזענית/ צילום: צילום מסך עמוד הפייסבוק שלו
אריאל רוניס, התאבד על רקע התבטאות גזענית/ צילום: צילום מסך עמוד הפייסבוק שלו

לאחר שאמש שם קץ לחייו מנהל ברשות האוכלוסין בעקבות פוסט שפרסמה אישה בפייסבוק בו האשימה אותו ביחס מפלה ובגזענות, התייחסה הבוקר (א') האישה לראשונה לידיעה על מותו. "היום בבוקר קמתי לידיעה מהגרועות ששמעתי בחיי", היא כתבה בעמוד הפייסבוק שלה.

"אני מצטערת בכל מאודי על אובדן חייו של אדם", ציינה אותה אישה. "במשך שנים חוויתי בישראל אפליה. בפעם היחידה שסיפרתי את סיפורי אדם נפגע. אין מצטערת ממני. לו הייתי יכולה הייתי שותקת גם הפעם".

המנהל, בכיר לשעבר בשב"כ, שם אתמול (שבת) קץ לחייו, ימים אחדים לאחר שפורסם אותו פוסט בפייסבוק, שבו טענה האישה כי הופלתה וזכתה ליחס גזעני ברשות האוכלוסין בשל צבע עורה.

אמש, דקות לפני שהתאבד בירייה הוא שלח הודעת טקסט לחברו הטוב, בכיר בשב"כ, וכתב לו: "אני לא יכול להתמודד עם זה יותר, משאיר לך את הדלת פתוחה. אני הולך להתאבד. תגיע אליי הביתה". החבר מיהר להזעיק את מד"א ואת המשטרה אבל כשהגיעו זה היה כבר מאוחר מדי. הם מצאו את גופתו של האיש ועליה פצעי ירי, לאחר ששם קץ לחייו בירייה.