חדש בשוק: גלגל שהופך כל זוג אופניים רגילים לחשמליים

הכירו את הגלגל החדש בשוק שניתן להרכבה כמעט על כל זוג אופניים רגילים ומאפשר להפוך אותם לאופניים חשמליים בעלי טווח של כ-50 ק"מ ומהירות של עד 26 קמ"ש

אם רציתם ליהנות מהנוחות והקלות שברכיבה על אופניים חשמליים מבלי לוותר על האופניים הרגילים שלכם, יכולתם עד היום לבחור בשלושה פתרונות: להרכיב עליהם את גלגל קופנהגן, את ה-FlyKly או להחליף את הגלגל הקדמי שלהם עם ה-Omni Wheel. לשלושת המוצרים האלה, מצטרף עכשיו מתחרה חדש ומבטיח: ה-Centinel Wheel.

מדובר בגלגל חשמלי בקוטר 26 אינץ' שמחליף את הגלגל האחורי באופניים שלכם. ה-Centinel כולל מיקרו בקר, שני מנועי 180 וואט אותם ניתן לשדרג, וסוללת 24 וולט נשלפת ונטענת.

בנוסף, הגלגל החכם הזה מצויד בהתקן בלוטות' המאפשר לתקשר עם אפליקציית אנדרואיד או iOS בסמארטפון שלכם. האפליקציה מאפשרת לרוכב לבחור את מידת העזרה החשמלית שהוא צריך, לבדוק את מצב הסוללה ועוד.

על פי Hycore, החברה הדרום קוריאנית שפיתחה את הגלגל, ה-Centinel יכול להביא את אופניים רגילים למהירות מקסימלית של 26 קמ"ש ולטווח של כ-48 ק"מ להטענה.

אם אתם רוצים להפוך את האופניים הרגילים שלכם לאופניים חשמליים תוכלו להזמין את ה-Centinel דרך אתר גיוס ההמונים קיקסטארטר תמורת 899 דולר, כלומר כ-3,600 שקל, כולל דמי משלוח, והוא יישלח אליכם בסביבות אפריל 2016.