בנו של האיש העשיר בסין קנה שני שעונים של אפל - לכלב שלו

וואנג סיקונג הוסיף "ציטוט" מפי הכלב, שצולם עם שני שעונים מהדגם היוקרתי מצופה זהב של האפל ווטץ', שנמכרים ב-10-17 אלף דולר לשעון: "היו אמורים להיות לי 4 שעונים כי יש לי 4 רגליים, אבל הסתפקתי בשניים"

בנו של האיש העשיר בסין / צילום מסך
בנו של האיש העשיר בסין / צילום מסך

בנו של האיש העשיר בסין קנה שני שעונים חכמים של אפל - לכלב שלו. השעונים המדוברים הם מהדגם היוקרתי מצופה זהב של האפל ווטץ', שנמכרים תמורת 10-17 אלף דולר לשעון.

כשהעלה את התמונות לרשת הוא הוסיף "ציטוט" מפי הכלב בזו הלשון: "יש לי שני שעונים חדשים. היו אמורים להיות לי 4 שעונים כי יש לי 4 רגליים, אבל זה היה יותר מדי, אז הסתפקתי בשניים".

וואנג סיקונג בן ה-27 (Wang Sicong) הוא בנו של איל הנדל"ן הסיני וואנג ג'יאנלין (Wang Jianlin), בעל השליטה בחברת Dalian Wanda ששוויה עומד על כ-34 מיליארד דולר.

הכלב בנו של האיש העשיר בסין / צילום מסך
 הכלב בנו של האיש העשיר בסין / צילום מסך

התמונות הועלו לרשת החברתית הסינית ווייבו (Weibo), לדף אישי שמוקדש כולו לכלב. הפוסט גרר כ-6,000 תגובות, שרובן הביעו זעם על הראוותנות, וגם קנאה.

זו לא הפעם הראשונה שהבן הסורר עורר זעם ברשת. בתחילת חודש מאי הוא פירסם תמונה של כלב ההאסקי שלו עם תיק Fendi יוקרתי שעולה אלפי ועשרות אלפי דולרים. בפעם נוספת וואנג סיקונג עצבן את התקשורת בסין כשפירסם ברשת דרישה שהחברה שלו תהיה "שופעת".