ים של דגמים: הצצה לבגדי הים המצטיינים של העונה

המגמה העולמית בשנים האחרונות, שבה בגד הים הופך לבגד מעוצב לכל דבר, נמשכת גם העונה, עם שפע אינסופי שמציע השוק המקומי - חלקם תוצרת כחול-לבן, וחלקם ממותגים

גוטקס / צילום: יניב אדרי
גוטקס / צילום: יניב אדרי

יאכט-קלאב: גדעון אוברזון לקסטרו

אפשר לסמוך על גדעון אוברזון, המאסטר של בגדי הים, שימשיך לספק מדי עונה קולקציה זוהרת ומתוחכמת של בגדי הים, שהפעם מפליגה אל אווירת החופשה, הריזורט והיאכטה ועוצבה בשיתוף פעולה עם רשת קסטרו. הקולקציה מעניקה דגש לגזרת הבגד הים השלם, יחד עם דגם ביקיני אחד ומלווה בהדפסים וטקסטורות כמו פסים במראה משיכות מכחול, רקמות והדפסי עוגנים מוזהבים, הדפס זברה בגווני כחול נייבי ובד פיקה עם טקסטורה מעודנת. את אווירת הריזורט משלימים אלמנטים כמו רצועות כתפיים במראה חבל אלסטי, אבזמים מוזהבים במראה מט תעשייתי, ופספולים (סרטי גימור מעודנים) המדגישים את החיתוכים.

■ טווח מחירים: 200-300 שקל, להשיג בחנויות הרשת של קסטרו.

בגד ים של גדעון אוברזון/ צילום:אורן בירן
 בגד ים של גדעון אוברזון/ צילום:אורן בירן

המשודרגת: שנטל

מותג הלאנג'רי היוקרתי "שנטל" יוצא העונה לראשונה עם קולקציה נפרדת של בגדי ים שעוצבה בהשראה אפריקאית. הניסיון העשיר שצבר עד כה בתחום ההלבשה התחתונה מתורגם היטב לחוף הים: הגישה העיצובית נקייה, החומרים טובים והצבעוניות אלגנטית ומשובחת.

■ טווח מחירים: 400-1,150 שקל, להשיג ברשת ג'ק קובה.

בגד ים של שנטל/ צילום:אלכס ליפקין
 בגד ים של שנטל/ צילום:אלכס ליפקין

הקוד האתני: גוטקס

Jewels of the Sea - זהו שמו של אחד מארבעת הקווים היוקרתיים והיפים שגוטקס מציעה העונה, הכולל שילוב של הדפסים ואביזרים עם מוטיבים וטקסטורות מעולם המצולות כדוגמת צדפים, פנינים וקריסטלים, המעניקים לדגמים את הנופך היוקרתי. הקו המדובר משלב בדים ייחודיים המוטבעים בהם חלקיקי סברובסקי, שיוצרים טקסטורה תת-ימית עם חתיכות קריסטלים (Stardust), וחלקם עם הדפסים המדמים צדפים אמיתיים על הבד.

■ טווח מחירים: 200-800 שקל, להשיג בחנויות המפעל של גוטקס ובמשביר לצרכן.

גוטקס / צילום: יניב אדרי
 גוטקס / צילום: יניב אדרי

הרוקיסטית: אינטימה

Sexy Glam - כך נקראת הקבוצה של בגדי הים הסקסיים מבית היוצר של אינטימה. לכל דגם טוויסט רוקיסטי, מגניב, מחוספס ופחות שגרתי משלו, במגוון גזרות רחב ועשיר, ביניהם גם שלמים מחטבים עם מחשוף עמוק וסקסי. להשלמת המראה הזוהר על החוף, הבדים מבריקים ומשלבים אביזרים מטאליים כגון חרוזי גולגולות, אבזמים וחרוזים קטנים רקומים.

טווח מחירים: 100-400 שקל, להשיג בחנויות אינטימה.

האלגנטית: Esprit De Vacances

"בים זה את ובגד הים שלך. זה שבחרת בקפידה שלא יזוז, לא יפול, לא יחשוף מעבר למתוכנן. זה שאת סומכת עליו כמו על השמלה הכי שווה שלך בארון. זה שתמיד תרגישי בו בלתי מנוצחת. גם כשכל העולם מביט בך, גם כשאת לגמרי חשופה".

זה האני מאמין של גלית לורבר, המעצבת שמאחורי מותג בגדי הים אספרי דה ואקאנס (רוח החופשה, בצרפתית) שמצליחה יפה להטביע את חותמה בשוק המקומי. העונה, לראשונה, משתלב גם הצבע הלבן בקולקציה הן בגזרת ביקיני והן בבגדי הים השלמים, בדגש על דגם הסטרפלס היפהפה עם גדילי עור וזהב, ודגם בגזרת גופייה עם חישוקי זהב בחיבורי הכתפיות. לצד אלה, תמצאו גם את הדגמים השחורים והנייבי המחטבים, שקרויים השנה על שם חופי הוואי הפראיים.

■ טווח מחירים: 600-1,200 שקל, להשיג בחנויות נבחרות של ג'ק קובה ובאתר EspritDeVacances.com

בגד ים של Esprit De Vacances/ צילום:מירי דוידוביץ
 בגד ים של Esprit De Vacances/ צילום:מירי דוידוביץ

הרומנטית: אפרודיטה

ICON BY AFRODITA הוא קו חדש המוצע לראשונה בעונה זו, שכולו מיועד לנשים "אמיתיות" בעלות קימורים וגזרה נשית, המגיע בטווח מידות של 38-52.

■ טווח מחירים: 350-450 שקל, להשיג ברשת חנויות אפרודיטה.

בגד ים של אפרודיטה / צילום: עדי אורני
 בגד ים של אפרודיטה / צילום: עדי אורני

רטרו שיק: ADRIANA DEGREAS

היא מפורסמת בעיצוביה המתוחכמים, בקווי עיצוב חדים וייחודיים, טכנולוגיות חדשניות, בגזרות גבוהות במיוחד, ובקולקציות מקוריות שלא תמצאו להן מתחרים. לא בכדי, המעצבת אדריאנה דגריס הברזילאית, אייקון אופנה לכשעצמה, מובילה כיום את אחד ממותגי בגדי הים הנחשבים בעולם.

■ טווח מחירים: 600-1,100 שקל, להשיג בבנקר, דיזנגוף 210 תל-אביב.

הבוהמיינית: MOBO

בגדי הים של המותג הבינלאומי מעוצבים בהשראת נופים של יעדים אקזוטיים מכל העולם. כל הדגמים מיוצרים בברזיל ומשלבים בדי לייקרה איכותיים עם הדפסה דיגיטלית, בטנה מותאמת צבע ושילוב ייחודי של אבזמים שחלקם מצופים זהב 24 קראט ושאר פרטים של קשירות, חרוזי עץ, צדפים ועוד. לצד הדגמים הנשיים אפשר למצוא קולקציות מיני-מי גם לילדות ולתינוקות.

■ טווח מחירים: 500-850 שקל, להשיג בבזל 2 תל-אביב ובחנות המקוונת של המותג: www.lovemobo.com

בגד ים של mobo/ צילום:אורן בירן
 בגד ים של mobo/ צילום:אורן בירן