עמרי לוטן מונה למנכ"ל קבוצת נגב קרמיקה

לוטן בעל כ-30 שנות ניסיון בתחום התעשייה והקמעונאות, בחברות בינלאומיות מובילות העוסקות בתחומים אלה

על רקע פיטורי אבי מוטולה ופרישת עוד מספר בכירים הכריזה היום אפריקה תעשיות על שורה של מינויים בשורה הניהולית של קבוצת נגב.

עמרי לוטן (55) מונה לתפקיד מנכ"ל קבוצת נגב. לוטן בעל כ-30 שנות ניסיון בתחום התעשייה והקמעונאות, בחברות בינלאומיות מובילות העוסקות בתחומים אלה. בתפקידו האחרון, החל משנת 2008, כיהן כמשנה למנכ"ל קבוצת אסם (נסטלה ישראל) ונשיא חטיבת המזון המוכן בקבוצה.

בתפקידו הקודם כיהן לוטן, בין השנים 2000-2007, כמנכ"ל חברת טבעול. טרם לכן, כיהן לוטן בשורה של תפקידים ניהוליים בכירים בפרוקטר & גמבל העולמית ביניהם: סמנכ"ל פיתוח עסקי בחטיבת חומרי הניקוי, מנהל שיווק בבריטניה, מנהל שיווק בהולנד ועוד.

ירון ארזי (54) שמונה לסמנכ"ל הכספים של קבוצת נגב כיהן בתפקידו האחרון, החל משנת 2012, כסמנכ"ל הכספים של רשת מלונות קראון פלזה ישראל. קודם לכן כיהן ארזי כסמנכ"ל כספים ומערכות מידע בחברת זוגלובק טרם לכן כיהן ארזי בשורה של תפקידים ניהוליים ביניהם: סמנכ"ל כספים בחברות טבעול, ג'ונסון אנד ג'ונסון ותמה תעשיית פלסטיק. כמו כן, היה ארזי אחראי על מהלך איחוד חברות והטמעת נהלים בתאגיד פרוטרום בגרמניה.

אברהם נובוגרוצקי (נובו), מנכ"ל אפריקה ישראל ואפריקה תעשיות: "אני מברך על מינויו של עמרי לוטן למנכ"ל קבוצת נגב, ובטוח כי הידע המקצועי והניסיון הבינלאומי הרב של לוטן בתחום התעשייה והקמעונאות יתרמו רבות לקבוצת נגב ולחיזוק מעמדה כשחקנית הגדולה והמובילה בתחום עיצוב הבית בישראל, לצד פריצה לשווקים חדשים בעולם. כמו כן, בימים אלה עורכת הנהלת אפי תעשיות רה אורגניזציה בקבוצת נגב במסגרתה מינתה סמנכ"ל כספים ומנהלת קשרי לקוחות חדשים".