לאומי קארד תשקיע באוטונומיק הישראלית עשרות אלפי שקלים

חברת הסטארט-אפ הישראלית תשתמש בסכום לפיתוח פלטפורמה חדשה להקמת אתר אינטרנט בלחיצת כפתור - בשפה העברית

יואב צוקר / צילום: אביב חופי
יואב צוקר / צילום: אביב חופי

חברת הסטארט-אפ הישראלית אוטונומיק (Otonomic), אשר השיקה לפני כשנה בעולם פלטפורמה ליצירת אתר אינטרנט על בסיס העמוד העסקי בפייסבוק, מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת האשראי לאומי קארד, שבמסגרתו לאומי קארד תשקיע באוטונומיק עשרות אלפי שקלים לפיתוח פלטפורמה חדשה להקמת אתר אינטרנט בלחיצת כפתור - בשפה העברית.

מאז השקתה אשתקד אוטונומיק מספקת פתרון עבור יותר מ-40,000 משתמשים בעולם.

הפלטפורמה של החברה הישראלית משתמשת בתוכן של דפי הפייסבוק העסקיים כדי ליצור אתר אינטרנט מהוקצע המותאם למכשירים ניידים, אשר מתעדכן באופן אוטומטי בכל פעם שנוסף תוכן לעמוד הפייסבוק ולרשתות חברתיות אחרות.

פיתוח נוסף שמשיקה אוטונומיק הוא בניית אתר גם לאלו אשר אינם מחזיקים עמוד פייסבוק עסקי תוך שניות בודדות. על ידי מענה על מספר שאלות הקשורות לסוג העסק, האלגוריתם מתאים תבניות, תוכן ותמונות הרלוונטיות לכל עסק. כמו כן, החברה מספקת תמיכה מלאה בהקמת דף פייסבוק עסקי חדש והפעלתו לצורך הקמת אתר אינטרנט בפלטפורמה שלה.

יואב צוקר, מנכ"ל "Otonomic": "יוצא, שבתי עסק משקיעים עשרות אלפי שקלים בהקמת אתר מקצועי לעסק, אשר בסופו של דבר הופך ללא רלוונטי וכל שינוי בו דורש עבודה של מתכנת אתרים ועלות נוספת. אתר הנבנה על ידי הטכנולוגיה של Otonomic מתעדכן באופן אוטומטי מהפייסבוק או מכל רשת חברתית אחרת, ונותן ראש שקט לבעלי העסק להמשיך ולהתמיד בעבודה השוטפת. שיתוף הפעולה האסטרטגי עם לאומי קארד הוא טבעי ואנחנו בטוחים שבעלי העסקים ירוויחו ויגדילו את פעילותם בעזרת שיתוף פעולה זה".