סוויטה על קו המים: הצצה למתחם נופש חדש בכנרת

הכירו: מתחם בוטיק חדש בישראל במיקום אטרקטיבי במיוחד, הממוקם מטרים ספורים מקו המים ומציע חוויית נופש קצת אחרת ממה שרבים הורגלו לו בהגיעם לכנרת

תיירות, עין גב / צילום: גל פלוטניקוב
תיירות, עין גב / צילום: גל פלוטניקוב

בתקופה האחרונה אנו עדים להתעוררות בקרב קיבוצים ותיקים שמנהלים כפרי נופש ומעוניינים למשוך קהלים נוספים באמצעות שדרוג חוויית האירוח ומתן אפשרויות נופש מגוונות ויוקרתיות יותר.

רק לאחרונה היינו בכפר הנופש בעין-גדי שמתהדר בחדרי בוטיק וספא אקסלוסיבי ורחב-ידיים, והנה אנחנו מצפינים עד לקיבוץ עין-גב השוכן בגדה המזרחית של הכנרת. קיבוץ עין-גב מפעיל את כפר הנופש מזה למעלה מ-45 שנה ופונה בעיקר למשפחות, וגם שם משיקים בימים אלה אגף בוטיק חדש.

כפר הנופש עין-גב אשר משתרע על פני 50 דונם ומציע נופש ברמות אירוח שונות מחדרים זוגיים בבניין דירות, חדרים משפחתיים בבקתות עץ ועד חדרים עם נוף לים המיועדים למשפחות.

כפר הנופש נחשב ליקר יחסית למתחרים מסביב ,וזאת על אף העובדה שכפרי נופש כמו מעגן ורמות שדרגו את עצמם, בעוד שבעין-גב קפאו על השמרים ברמת אירוח סטנדרטית יחסית למחיר וניצול אולי מוגזם של הקירבה למים.

פתיחת אגף הבוטיק היא הסנונית הראשונה במתיחת הפנים הכללית אותה צפוי הכפר לעבור ב-4 השנים הקרובות, ובמסגרתה ישופצו כל החדרים והשטחים הציבוריים. עד סוף השנה הנוכחית, כלומר אחרי הקיץ, יושק גם מתחם הספא, אליו יוכלו להכנס כל אורחי הכפר.

בסך-הכול יושקע במהלך סכום של כ-16 מיליון שקל.