פיגוע דקירה בירושלים: שוטר מג"ב נפצע אנושות

(עדכון) - השוטר, כבן 20, נדקר בכניסה לשער שכם. הוא פתח באש לעבר הדוקר והצליח לנטרל אותו ולפצוע אותו באורח אנוש ■ כוח מד"א הוזעק למקום ופינה את השוטר לבית החולים שערי צדק תוך כדי פעולות החייאה

פיגוע דקירה בשער שכם / צילום: רויטרס
פיגוע דקירה בשער שכם / צילום: רויטרס

שוטר מג"ב כבן 20 נדקר הבוקר (א') ונפצע באורח אנוש בפיגוע דקירה בכניסה לשער שכם בירושלים. למרות פציעתו, פתח השוטר באש לעבר הדוקר, והוא נפגע ונוטרל.

כוח מד"א הוזעק למקום ומצא את השוטר כשפצעי דקירה בצווארו. הוא פונה לבית החולים שערי צדק בעיר תוך כדי פעולות החייאה וכעת הוא מורדם ומונשם. המחבל, תושב השטחים בן 18, נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים הדסה עין כרם.

ביום שישי נהרג דני גונן, בן 25 מלוד, בפיגוע ירי בסמוך ליישוב דולב שבבנימין. חברו, נתנאל חדד בן ה-25, נפצע באורח קל עד בינוני. לאחר הירי הוזעקו למקום כוחות מד"א והגישו סיוע לחדד ולגונן, שנפצע תחילה באורח אנוש.

השניים פונו לבית החולים, ושם נקבע מותו של גונן. לזירת הפיגוע הגיעו גם כוחות צה"ל והחלו לסרוק את הסביבה בניסיון לאתר את המחבל, אולם עד כה הוא לא נלכד.

היום התייחס רה"מ נתניהו לפיגוע ואמר: "כוחות הביטחון עכשיו פועלים במלוא המרץ למצוא את המרצח, כמובן להביא אותו לדין, להעניש אותו במלוא החומרה. השקט היחסי שקיים ביהודה ושומרון לא צריך להטעות אף אחד. יש כאן כל הזמן ניסיונות של פיגועים - לצערנו, חלקם צולחים. הסיבה שרובם לא צולחים זה כתוצאה מפעולה מאוד מאומצת של צה"ל ושל השב"כ וגורמים אחרים מטעמה של מדינת ישראל".