018 אקספון מגייסת עובדים ומרחיבה את ההנהלה

הרפורמה בשוק הקווי עושה טוב לאקספון: צירפה מאז תחילתה 12 אלף מנויים חדשים ■ ביקוש ער לחבילת ה-69 שקל לחודש ל-100 מגה כולל ספק ותשתית

איציק בן אליעזר, מנכל אקספון / צלם: איל יצהר
איציק בן אליעזר, מנכל אקספון / צלם: איל יצהר

הרפורמה בשוק הקווי עושה טוב ל-018 אקספון, והחברה נמצאת במגמת צמיחה מואצת בעקבות הגידול במספר המנויים. אקספון הסתערה של שוק האינטרנט ביום בו החלה הרפורמה ומיהרה לצאת עם חבילות משולבות לספק פלוס תשתית במחיר של 99 שקל לחודש, מה שהעמיד אותה בעמדת זינוק טובה.

בהמשך החברה הכפילה את כמות העובדים במוקדים, והיא ממשיכה לגייס עשרות נציגים לתמיכה לשירות ולמכירות. מאז הוקמה, לא חוותה אקספון צמיחה מואצת כל כך בפעילותה, כאשר השיא בפעילותה הגיע לאחר שהודיעה על מבצע של 69 שקל לחודש לחבילה הכוללת ספק אינטרנט פלוס תשתית בקצב של 100 מגה למשך שנה.

במסגרת זאת, נלי ברקוביץ' מצטרפת לצוות ההנהלה ותנהל את מערך המוקדים. רקוביץ' שימשה כמנהלת המוקד של חברת בבילון.

אקספון צירפה מתחילת הרפורמה כ-12 אלף מנויים חדשים, וברשימת ההמתנה להצטרף ישנם עוד כמה אלפי לקוחות שיאוקטבו בשבועות הקרובים. לצורך ההתרחבות נבנה מוקד חדש במשרדי החברה, ובנוסף נפתחו מוקדים חיצוניים של טכנאי שטח שמגיעים ללקוחות לטיפול בבעיות פלוס מוקד טכני טלפוני. במסגרת זאת החברה נמצאת לקראת שכירת קומת משרדים נוספת, על מנת שתוכל להרחיב עוד את המוקדים הפנימיים.