מרים פיירברג הודיעה: העירייה תיקח חלק פעיל בניהול מכבי נתניה

ראש העיר השיגה תרומה של 2.5 מיליון שקל מסוני קאהן וראסל גלבוט, אנשי העסקים שהתעניינו בעבר ברכישת הפועל ת"א; השניים דורשים כי הקבוצה לא תשחק בימי שבת על מנת לקחת על עצמם את המועדון באופן מלא

מרים פיירברג ראש עיריית נתניה / צלם: שלומי יוסף
מרים פיירברג ראש עיריית נתניה / צלם: שלומי יוסף

עיריית נתניה הודיעה היום (ג') כי לאור הקשיים הכלכליים שליוו את מועדון הכדורגל של מכבי נתניה לאורך כל העונה הנוכחית - היא תיקח מעתה חלק פעיל יותר בניהול שלו.

"אנו עושים כל מאמץ כדי למצוא פתרון לקבוצה ולהימנע מהליך של פירוק", מסרה ראש העיר מרים פיירברג. "במסגרת זו צוות בראשותי פועל בכל החזיתות כדי לאתר בימים אלו תורמים שיאפשרו את המשך קיום פעילות הקבוצה, וכן כדי למצוא את האנשים המתאימים לניהולה. הקבוצה היא סמל של העיר נתניה ועלינו לעשות כל מאמץ כדי להמשיך את פעילותה", הוסיפה.

עוד ציינה ראש העיר כי אין בכוונת העירייה לנהל את הקבוצה, או להפוך אותה לקבוצה עירונית - אלא להיות מעורבת יותר בניהולה, כאשר מי שייצג את העירייה בהנהלה הינו חבר המועצה, יוסי דורון.

בהודעה אף נמסר כי ראש העיר ערכה פגישות לאחרונה עם רוכשים פוטנציאליים בלוס אנג'לס, במטרה לעניין אותם ברכישת הקבוצה.

בתוך כך, לבקשת ראש העיר, התקבלה על-ידי רוכשים פוטנציאליים תרומה לקבוצה בסך של 2.5 מיליון שקל, כאשר התנאי שהציבו לרכישת הקבוצה באופן מלא הינו הימנעות מקיום משחקים בשבתות. העירייה מצידה מנסה לקדם תנאי זה מול מינהלת הליגות בכדורגל, האמונה על הנושא. על-פי הערכות, מדובר על סאני קאהן וראסל גאלבוט, שהתעניינו במהלך העונה החולפת ברכישת הפועל ת"א והציבו לקיום העסקה תנאי דומה לגבי השבתות. בסופו של דבר, לא הבשילו המגעים לכדי חתימה.

ההתמוטטות הכלכלית של מכבי נתניה: שלב הסקת המסקנות
מאחורי הקלעים של הכאוס הכלכלי במכבי נתניה