תוך שבוע: כ-116 אלף הורדות לספר האלקטרוני של יואב אבן

בספרו האינטרנטי "הצד שלו", כתב הבריאות של חדשות 2 חושף כי הוא העיתונאי שנחשד לפני כ-4 שנים בביצוע אונס ומתאר את גרסתו לאירועים

יואב אבן / צילום:מץ 76
יואב אבן / צילום:מץ 76

הספר האינטרנטי של כתב הבריאות של חדשות 2, יואב אבן, הורד בתוך פחות משבוע 115,727 פעמים.

לשם השוואה, התאחדות הוצאות הספרים מעניקות את אות "ספר זהב" למי שבאופן נדיר חוצה את רף המכירות של 20 אלף עותקים, ואת "ספר הפלטינה" לספרים שנמכרים מעל 40 אלף עותקים - אם כי כאן מדובר כמובן בספרים מודפסים הנמכרים במחיר גבוה יותר.

בספרו, "הצד שלו", חושף אבן כי הוא העיתונאי שנחשד לפני כ-4 שנים בביצוע אונס ומתאר - גם באופן גרפי - את גרסתו לאירועים שהתרחשו, לכאורה, סביב אותה פרשה. התיק נגד אבן נסגר בשל חוסר ראיות.

הספר, בן 400 העמודים, נמכר כספר אלקטרוני בלבד במחיר 25 שקל. הספר נמכר במה שמכונה "מכירת אמון", והוא ניתן להורדה בחינם באתר של אבן עצמו, כשהקורא יכול לשלם לפני הורדת הספר, לאחר הורדתו, תוך כדי הקריאה או לאחריה. הקוראים יכולים לבחור גם שלא לשלם כלל.

לפני כ-4 שנים נעצר אבן בחשד לאונס של צעירה. בספרו מתאר אבן כי בזכות העובדה שהוא עובד בתקשורת הוא ידע על החקירה המתקיימת נגדו במשך ימים לפני שקיבל פנייה רשמית מהמשטרה. אבן גם מספר כי חבריו העיתונאים הגנו עליו, משום שהוא "בשר מבשרה" של התקשורת.