אפל פותחת 20 נקודות מכירה בתוך חנויות רשת פרטנר

החנויות יעבדו במתכונת של חנות בתוך חנות, שיתפעלו אותן עובדי פרטנר שיעברו הכשרה באפל ■ מדובר בגרסה מוקטנת של חנויות אפל המוכרות מחו"ל

אפל פותחת 20 נקודות מכירה בתוך חנויות רשת פרטנר. החנויות יעבדו במתכונת של חנות בתוך חנות - גרסה מוקטנת של חנויות אפל המוכרות מחו"ל. אפל עובדת בשיטה הזו במדינות שונות בעולם בהן אין אפל סטור או בבתי כולבו ענקיים לאלקטרוניקה.

החנות בתוך חנות לא מתופעלת על-ידי אפל או נציגיה, אלא מתופעלת על-ידי עובדי פרטנר עם הנחיות ברורות של אפל העולמית. נציגי פרטנר עברו הכשרה יעודית עבור העבודה באותן נקודות מכירה (תוכנית בשם אפל Masters).

במהלך החודשים האחרונים נוהלו שיחות בין נציגי פרטנר בראשות צביקה שיינפלד, סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית, ובין מנהל פעילות אפל בישראל, ניר אילון, להקמת נקודת המכירה.

החנות בתוך חנות הראשונה נפתחה היום (ד') באשדוד, וגודלה כ-16 מטרים. החנות כוללת שולחן מרכזי עליו מונחים אייפונים ואייפדים להתנסות ומגוון של אביזרים נלווים לסלולר וכיסויים.

לא מן הנמנע כי בעתיד נראה גם את המחשבים הניידים של אפל נמכרים בפרטנר באותה נקודת מכירה. לאחרונה פרטנר חתמה עם אפל על הסכם יבוא ושיווק של אוזניות ביטס, שגם הן יימכרו באותן נקודות מכירה.

עד סוף חודש אוגוסט ייפתחו 11 חנויות נוספות של אפל במרכזי השירות של פרטנר בערים תל-אביב, רמת-גן, ראשון-לציון, כפר-סבא, פתח-תקווה, נתניה, ירושלים, חיפה, באר-שבע, סכנין ועפולה, ובהמשך ייפתחו 8 חנויות נוספות.

לפני פחות משנה אפל פתחה את החנות בתוך חנות הראשונה שלה בסניף א.ל.מ בדיוטי פרי בנתב"ג. בחנות הזו אפשר למצוא את כל מגוון מוצרי אפל הנמכרים בארץ, כולל מקבוקים ואפל TV.